Zeph Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Litt diffus den klokka ja. Det står 5:10PM, men siste innlegg er datert 4:10PM. Betyr uansett ingenting, det er klokka 9 her i landet det skjer. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Heldig du er da Digg med helt ny fresh start, ja:) Får ikke til diablo. Bare error, wtf? Funket for 1md siden og nå vil ikke den funke lengere. *Laste på nytt all the way* (jess har cdr men funker ikke til mac) Hva slags error er det da? Men det er bare å ta seg en tur på nettet.. Jada, det kan være ulovlig, men etter min mening så burde hver og en ha lov så lenge de har betalt for spillet allerede. Sjekk rundt på nettet om noen har ett svar der da ang. erroren.. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ingenting nytt i dag? Kanskje interessant i seg selv? Én Warcraft Rune... fra Frostmourne. Én Starcraft sak... fra Protoss. Og én rune fra Diablo... Blizzard's games comes full circle? Et nytt spill i hver av deres store franchise? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er nok for tidlig å si at det ikke er noe nytt. Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ingenting nytt i dag? Kanskje interessant i seg selv? Én Warcraft Rune... fra Frostmourne. Én Starcraft sak... fra Protoss. Og én rune fra Diablo... Blizzard's games comes full circle? Et nytt spill i hver av deres store franchise? Som sagt, etter norsk tid er det klokken ni det skjer! Så litt tidlig å konkludere med ingenting nytt... Er meget spent på hva vi får i dag. Teorien om at bildet er en hyllest til Diablo II artist Micheal Dashow virker interessant. Med D, O og W så langt kan dette fortsatt stemme. I tillegg kan den lilla tingen være en hvalross, noe som er kjennetegnet til Dashow... Neste bokstav ble P, så da røk den teorien... Blizzard er flinke til å ikke gi for mye så vi kan gjette... Endret 26. juni 2008 av Estel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Satser på at det ikke er det, så jeg får godte meg med skuffelsen til alle her. Skadefryd er den beste fryden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Oh lord. Nytt bilde med ny "rune": Jeg har dog ingen anelse om hvor den er hentet fra (på stående fot). Endret 26. juni 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Tiestar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ojojoj! Kan noen si hvor den nye runen er fra?? Dette er så spennende! Endret 26. juni 2008 av Tiestar Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ser ut som Sol-systemet ;O 3 planter 3 schpill Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Men... Se i midten da! Det er jo øynene til en djevel jo. JADA! edit: uttrykket glede. edit 2: Det visuelle området som isen ikke skjuler lengre, former seg nesten som en stjerne (husker ikke hva den diaboliske stjerna heter). What! Endret 26. juni 2008 av Nuust Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ahh nå ser jeg det ;DDDD Tok meg litt tid før jeg så det;O Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Misfarget/død worldstone? Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 hell freezes over... Det er for kalt for Diablo himself og nå vil han opp til varmere strøk :!: Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Can it be ? Proporsjonene ser sannelig riktige ut for øynene, om du skalerte Diablo-utklippet riktig. Endret 26. juni 2008 av Nuust Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Doh, navnene på bildene i CSS filen er fra Lost! Vi har så langt fått 04, 15, 23 og 16. Nummerene fra Lost er 4, 8, 15, 16, 23 og 42... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ettersom isen blir smeltet er det sannsynlig at Diablo er bak der, han er jo varm som helvete Og Blizzard har jo spøkt med at D3 ikke kommer før helvete fryser over I tilegg er dette en ganske sikker greie: http://www.wowinsider.com/2008/06/25/d3-su...tle-net-forums/ Den sannsynlige adressen til D3 forumet gir en annen feilmelding enn alle andre ikke eksistrende forumadresser Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) http://www.battle.net/images/splash_diablo.jpg hvorfor akkurat splash diablo.. hmm.. og sjekk binden ; Endret 26. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 http://www.wowinsider.com/2008/06/25/d3-su...tle-net-forums/ Den sannsynlige adressen til D3 forumet gir en annen feilmelding enn alle andre ikke eksistrende forumadresser Battlenet forums are currently down. Har lagt merke til at Blizz også liker å plante små biter med info for så å legge ned sidene... tror faktisk de gjør dette med fullt overlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg