efikkan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har sikkert vært nevnt før, men se her hva Blizzard gjorde for et år siden: link Gjengen på diablofans har ikke kommet med noen fornuftige forslag til hva de tre tegnene som ligger like utenfor sirklene. Det har kommet to tegn per dag, de andre tegnene som enkelte har antydet er nok bare tilfeldigheter. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 De runene ligger ihvertfall på de rette plassene for å lage et pentagram ;Ohttp://img148.imageshack.us/img148/5162/diablomc5.png Den teorien liker jeg.. Og vi kjenner jo alle til pentagrammet fra D2 Gikk gjennom hele act 1 i går.. Sleit litt som Summonancer da når jeg skulle ta Andariel... Nå blir det mer spilling Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ble det ikke sluppet en stor patch til WoW rett før Burning Crusade kom? (altså med ekstrapakken deaktivert) Har det hendt noe lignende de siste dagene? (som kan tyde på at neste ekstrapakke kommer...) Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 WOTLK er visst fortsatt i pre-alpha skal vi tro ryktene. Dvs. "friends and family". Men siden de slipper til spillere på WWI vil jeg tro det ikke er lenge til de kjører igang lukket beta. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det verste er at jeg svelger dette rått. Kan nesten ikke vente på at de legger ut det neste splashbildet slik at jeg kan sitte å analysere det i timesvis. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Pete Hines på bildet der? I forbindelse med hva? Noe konferansesak? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er Michael Morhaime, president i Blizzard. Tror bildet er fra en tidligere konferanse. Godt mulig at den er fra fjorårets WWI da "Hydra" først ble nevnt. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Enig der! Blir sittande litt for lenge med desse rykta Håpet mitt om Diablo 3 er ikkje like sterkt lenger no, men det må jo vere noko stort som skjer! Og som nevnt lenger oppe, hadde alle runane vore frå Diablo hadde det blitt alt for opplagt, samme gjeld dersom bakgrunnen hadde vore raud og meir Diabloish. Viss dette er WotLK blir eg ekstremt skuffa, men ser på det som veldig lite sannsynleg. Før SC2 lanseringa hadde dei jo ei oppramsing av spela sine også, ingen ting spesielt som skulle tyde på at det var SC2 vi kom til å ende opp med, men det gjorde vi! Det samme kan skje no. Kom til å tenke på at då dei ramsa opp spela før SC2 lanseringa så var jo det ganske rett fram, ikkje mykje mystikk og så vidare, noko som forsåvidt passar til Starcraft-universet. Denne gongen er det mykje meir mystisk og det faktum at dei i det heile tatt brukar runar, som er viktige i D2, gjer det heile ein meir Diabloish. Ønsketenking kanskje, men likevel. Nei, kort sagt, det må bli Diablo 3 eller eit heilt nytt spel. WC4 er vel også ein mogleheit, men det virkar lite sannsyneg. Personleg håpar eg på D3! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 De runene ligger ihvertfall på de rette plassene for å lage et pentagram ;Ohttp://img148.imageshack.us/img148/5162/diablomc5.png Den teorien liker jeg.. Og vi kjenner jo alle til pentagrammet fra D2 Gikk gjennom hele act 1 i går.. Sleit litt som Summonancer da når jeg skulle ta Andariel... Nå blir det mer spilling Heldig du er da Digg med helt ny fresh start, ja:) Får ikke til diablo. Bare error, wtf? Funket for 1md siden og nå vil ikke den funke lengere. *Laste på nytt all the way* (jess har cdr men funker ikke til mac) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bra tidsfordriv dette her Jeg håper ekstremt på Diablo 3, men tror det ikke før jeg får set det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvis det viser seg å være Starcraft: Ghost skal jeg le meg skakk! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Om det skule vise seg at de annonserer lk/diablo så vil det nok være mye "drittslenging" Ser jo det på mange forums (not here) men andre fanforums. Og hvis det er Diablo III, ja da vil hele jorda shake. "DIABLO WALKS ON EARTH" (correct me if im wroong) det vil være minst 50+(guest og brukere) i denne tråden ;D Får vente til imorra, men atm så ser det litt dårlig ut. MMO Diablo? Nei takk. Hack&slash, slash slash MANA slashslash.. BAAL/DIABLO/*Hvaenndetmåttev@re* runs Det er ihvertfall ikke Lich king, hoho. LOST VIKINGS 3 ? , hahaha:p Endret 25. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har de SC: Ghost der så skal noen få en klem >.< Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har de SC: Ghost der så skal noen få en klem >.< Nei, da skal de DØ! Og det er uhyre usansynelig at det kan være Ghost, av så mange forskjellige grunner. Dette dreier seg nok enten om Diablo 3 eller et helt nytt spill. Personlig heller jeg mot Diablo 3 rett og slett fordi Blizzard VET hvor jævlig mange gamere det er der ute som digget Diablo serien, fremdeles gjør det, som IKKE spiller Warcraft (av en eller annen grunn er det et stort skille mellom noen av brukergruppene her), og hvor UTROLIG pissed off de blir om dette IKKE er DIII. Som andre har sagt kommer også Age of Conan osv. inn i bildet og truer WoW hovedsakelig fordi spillet er mørkere, blodigere, mer realistisk osv. så hvis Blizzard drar frem et mørkt, realistisk MMO eller hvertfall online Diablo, så vil nok Blizzard som helhet eie en større del av kaka igjen. AoC går tross alt hardt løs på WoW sine salgstall og Blizzard har nok innsett at de trenger noe nytt og mer spennende. Og det sier jeg med all respekt som en ivrig WoW'er og til WoW som er en FANTASTISK MMO. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Tror det har en sammenheng med denne posteren fra Blizzard: http://www.starcraft.org/grafx/news/08/Jun/wwitri.jpg De tre symbolene i isen ser ut til å være biter fra de tre spillene, så det er ennå åpent, men det kan være en troika => Diablo 3 annonseres, Starcraft 2 slippes/dato annonseres? og ekspanson til WoW? Vi får se Regner ikke med at det er Warcraft IV (III avsluttet jo i isøde), men WoW har vel tatt over... Endret 25. juni 2008 av Epp Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 AoC går tross alt hardt løs på WoW sine salgstall og Blizzard har nok innsett at de trenger noe nytt og mer spennende. Og det sier jeg med all respekt som en ivrig WoW'er og til WoW som er en FANTASTISK MMO. D3 kan sikkert være en god ide på sikt, selv om jeg har liten tro på at det er det som kommer. Men du skal slite med å dokumentere at "AoC går tross alt hardt løs på WoW sine salgstall".... Man kan få den følelsen av å sitte på et norsk forum og diskutere kanskje, men i virkeligheten så må Funcom jobbe i lang tid fremover for å kunne være i nærheten av det du sier... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Men du skal slite med å dokumentere at "AoC går tross alt hardt løs på WoW sine salgstall" AoC har vel allerede solgt en halv million. Og det telles vel neppe som godkjent dokumentasjon, men halve guilden min, og mange andre på serveren jeg har min main i WoW, har eller har tenkt til å hoppe over på AoC. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Blizzards Rob Pardo sier at det vil bli annonsert et nytt spill... http://www.gamer.no/artikler/-_dere_vil_bl...et_/53306?pid=7 Dette utelukker da WotLK fra kabalen. Starcraft Ghost er vel heller ikke et HELT nytt spill, så det kan man jo da også stryke. Så med mindre det er snakk om et HELT nytt ... HELT HELT HELT nytt spillkonsept fra Blizzard sin side, snakker vi nok om Diablo 3...håper jeg Endret 25. juni 2008 av NeoTech Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Diablo 3 Announcement at WWI25th Jun 2008 04:56 PM GMT | Rushster | 1 comments 10 Tag this! With this week's speculation over the Blizzard teasers, more and more reports in the media, and numerous tips coming direct us at IncGamers from reliable inside industry sources in the past 24 hours, we now have confirmation from inside sources to say that Diablo 3 WILL be announced on Saturday at WWI Paris 2008. With that in mind, we would like to invite Diabloii.net readers to submit their questions for us to ask Blizzard. This is extremely exciting for all of us here at Diabloii.net. For the past 10 years we have been supporting the Diablo community and to have something completely new to sink our teeth into is fantastic. We will be at the show on Saturday for the announcement and also the press conference which is directly after, so expect reports from the show floor live, interviews and much more. I Wish this was true, and still do.. Men igjen, Blizzard er flinke til å IKKE slippe ut noe i det hele tatt + Diabloii.net er kjent for å ikke poste dritt før de har harde beviser med uansett hvilken sak Endret 25. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jaja, bekreftelse frå innsidekjelder kan være feil dei og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg