Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KVK: Diablo2 er nå straks 8 år siden det kom ut, så hvorfor skulle de ha med det i en teaser som dette? Det er en av de store franchisene ja, men ikke en av de nyere.

 

Var derfor jeg skrev "nyere". Diablo er en av de tre franchisene som Blizzard er kjent for i nyere tid. Vi litt eldre husker selvfølgelig lenger bak i tid, og vi skal ikke se bort fra at f.eks. TLV dukker opp iløpet av uka også.

 

Hvorfor de skulle ha det med i en teaser? For å vekke oppsikt? Det er jo det teasere er til for.

 

om dere tar en ny kikk på bildet nå, så kan dere se at det har begynt å smelte!

 

kanskje vi får svar om et par dager hva dette er?

 

Vi får garantert svar iløpet av et par dager ;)

Lenke til kommentar

La det enten være Diablo III eller et helt nytt spill. Om de har lagt alt arbeidet med denne teaseren for å annonsere for RTLK, eller hva søren den WoW-ekspansjonen heter blir jeg litt sur. Hvor mange har ikke kjennskap til den allerede? Hvorfor ta seg så mye bry for en ekspansjon? Nei, nytt spill eller et Diablo 3 er vitterligen det eneste de får lov til å annonsere nå.

Lenke til kommentar

Grunnen til å ta seg så mye bry med en ekspansjon kan jo være at de føler seg litt truet av AoC og WHO da.

 

Men hvor er det dere finner pingvinen? Irriterer meg grønn over at jeg ikke husker hvor jeg har sett den tidligere.

Endret av KVK
Lenke til kommentar

Hmmm, jeg tipper at dette gjelder... enda en kjip markedsføringskampanje for å skape overdrevet hypp blant Blizzard-fanboys rundtom i verden :hmm:

Mulig jeg tar feil, dog.

 

Nå at det er sagt hadde det vært kjekt med et nytt Diablo. Toer'n holder på å bli sliten, sa brura.

Lenke til kommentar

Hvem har sagt at dette trenger å være en teaser for et spill i det hele tatt? Hvorfor kan ikke dette bare være så enkelt som en "countdown" til WWI?

 

Jeg håper i det lengste på Diablo 3 personlig, men også på et nytt og HEFTIG mmo ... de gamle mmo'ene begynner å bli veldig slitne nå og AoC har allerede feilet i min bok så det gidder jeg ikke mer.

 

En Diablo MMO hadde jo ikke vært så dumt ...

Lenke til kommentar

Folk hevder det på diablofans sitt forum, men bildet der satt jeg sammen selv. (oversikt over runer her: http://battle.net/diablo2exp/items/runes.shtml)

 

Om det dukker opp en rune i morgen der nummeret samsvarer med en rune i Diablo II, så vil jeg begynne å håpe på noe, men hittil kan det bare være et sammentreff, dog er det den enste logiske forklaringen til tallene 04, 15 og 23 jeg har sett hittil.

Lenke til kommentar

Personlig ser jeg for meg, som jeg skrev i en annen tråd, at Blizzard på WWI peker til en storskjerm. Isbildet dukker opp. Så dukker det opp runer og symboler. Warcraft. Starcraft. Diablo... og så står det enten noe ala "Blizzard comes full circle." og så danner det seg et pentagram.. eller så legger de til en rune/symbol til, med dette omtalte nye spillet... de nærmeste dagene vil uansett vise. Inntil da virker det nytteløst å spekulere. Blizzard er eksperter på hype og lansering :)

 

Let's face it, om dette virkelig er DIII det hadde vært for åpenbart om alle runene var ifra DII.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...