TanNKreM Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Tenker jeg skal ha meg et 9700pro-kort 8) Men er neimen ikke sikker på hvilket! Asså... Kortet til crucial koster 400kr mindre enn kortene til Hercules og Sapphire, er det fordi det har svakere ytelse? Vet ikke hvilket jeg skal ha... Hvilket gir best ytelse? Tenker jeg kjøper det beste... :wink: Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 crucial er bba (buildt by ati), det samme er sapphire Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 hmm... Det må jo være noe ytelses-forskjell på kortene.. Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg lurer litt på det samme. Jeg har et Hercules kort i bestilling, men det kommer ikke før i slutten av måneden. Sapphire sitt Pro kort inne hos pcutstyr.no. Er det verdt å vente ? PS koser meg med et lånt GeForce GTS nå Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Eneste forskjellen på kortene er bundelen, de er fullstendig like ellers. Crucial er bulk, derfor er det billigst, mens hercules er dyrest pga 2 spill ++ som følger med. Så kan du få et kort nå, er det ingen grunn til å vente. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er så og si samme ytelse på alle kortene. Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 På komplett.no selger de sapphire i 3ulike prisklasser da... Er det noe annet forskjell fra den billigste til den dyreste? Bortsett fra kjølinga? (Fortsatt snakk om 9700pro) Er jo tross alt 700kr forskjell Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er nok litt forskjell på hva slags stæsj som følger med. Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Med stæsj mener du da det som ligger i pakka eller som er PÅ kortet? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Med stæsj mener du da det som ligger i pakka eller som er PÅ kortet? I pakka, Ellers ville jeg ha tatt Bba (Built by ATi) Fordi jeg har hørt at en person leverte inn sitt defekte ATi kort til ATi og fikk et nytt ett tilbake i løpet av uka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå