Gå til innhold

Gode, billige jobb klær


Anbefalte innlegg

Hei, jeg veit ikke helt om jeg har lagt dette riktig men dere får bare rette meg vis det er feil.

Min far lurte på om jeg kunne spørre noen om de viste om noen billige med bra kvalitet + trykk.

Så vis dere har noen sider eller veit om et steder så er det bare og slenge ut det;)

 

Mvh Tommy

Endret av PoWerRaZer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg veit ikke helt om jeg har lagt dette riktig men dere får bare rette meg vis det er feil.

Min far lurte på om jeg kunne spørre noen om de viste om noen billige med bra kvalitet + trykk.

Så vis dere har noen sider eller veit om et sted ved oslo som fikser dette så bare sleng det ut;)

 

Mvh Tommy

 

Vet ikke om firmaet holder til i Oslo, men de er i allefall i stavanger.

De produserer (eller i allefall selger, klær med eller uten merker) De heter vistnok VENÅS (eller VENAAS)

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Wenaas - tror de er blant verdens største produsenter av arbeidsklær og verneutstyr.

 

 

På jobben bruker vi for det meste Wenaas, syns de er helt grei og kvaliteten er stort sett bra. Gensrene krymper da...mye. Hender vi får inn noen parti med andre merker, Blåkleder eller Helly Hansen (kun bukser når jeg tenker meg om) . Kvalitetsmessig vil jeg si Helly Hansen er litt bedre, men passformen er ikke like god...til meg hvertfall.

 

 

Er forresten anleggsgartner så klærne får prøvd seg ganske greit.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...