Natrich Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Her er min kommentar tråd til mitt prosjekt. Svart-Lilla kabinett. Tar imot alle kommentarer, ris, ros osv. Svart-Lilla kabinett worklogg Natrich Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Det der ble utrolig rått! Resultatet minner om den metoden der man bruker vann for å få fin effekt på lakken. Gjør seg noe ekstremt godt! Kan man ha forhåpninger om flere modder fra deg, der det gjøres en god del met utseende og ikke bare rå lakk? Det kunne hvertfall blitt veldig bra. Og forresten, takk for ett artig lakk tips som er tolig lett å få til. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Tusen takk! BLir nok mer fra meg, må bare komme på idèr Natrich Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Det var litt av en forvandling!! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Det ble tøft Var et fint lite tips til lakking:) Men hva med å bruke litt mindre lakk og heller spraye noen flere lag? Det ser ut som det har rent litt, og det skjer som kjent når man lakker for mye på en gang Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, det rant litt, er min første paintjobb. Men takk for alle kommentarer Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå