Gå til innhold

Bør jeg slette GTA IV fra PS3?

Anbefalte innlegg

Det er jeg enig også.. men hvis det er så ille som noen skal ha det til på diverse andre forum, ang gta iv og PS3 så vurderer man jo nesten å slutte å spille det, derfor hørte jeg med folk her.. men som dere sier, forsett og spill, og det skal jeg gjøre ;) Men folk her virker lissom mere seriøse enn andre sider, derfor ville jeg høre her ;)

Men for å vri litt på det da, hva er vitsen med å spille GTA IV når man vet at mange har fått ødelagt ps3èn sin med det?? hehe... (Det siste her var bare tull da, bare måtte skrive det) =)

Endret av lasse958
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spill som GTA IV klarer ikke å fysisk ødelegge en konsoll, det som i værste fall kan skje er at spillet krasjer softwaren på PS3-en og du må formatere eller tilbakestille systemet. Ikke noe og være redd for, spill i vei og tyn alt av maskineri!!

Lenke til kommentar

Synes selv det høres merkelig ut at GTA kan ødelegge konsollen på maskinvarenivå, og dermed forholder jeg meg skeptisk til påstanden. Det eneste jeg kan tenke meg, er at det er en feil på noen av GTA-platene som kan ødelegge Blu-ray-drevet, men det er vel alt. Noen som kan komme med dokumentasjon på at GTA har gitt PS3-konsollen defekter?

Lenke til kommentar

Nei, for jeg har ikke. Ebgames og Nordisk film sa at PS3 kunne bli ødelagt eller sånn at den måttes sende inn på service. Men det var snakk om veldig få ganger. Jeg har mistanke om at B D drevet blir ødelagt av GTA IV.

Jeg har også problemer med GTA IV, og det har fucket seg opp på andre spill. Skal sies at jeg ikke hadde problemet i går kveld og i dag tidlig da.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en tidligere post i denne tråden, så er det eneste jeg kan tenke meg kan være feilen, er at enkelte GTA-plater ødelegger Blu-ray-drevet. Er vel ikke så veldig mye annet som kan forårsake skade på PS3-ens maskinvare, eller hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Tull. GTA IV kan i få tilfeller ødelegge en ting i maskinen, tror det er noe med hardisken elns. Dette har jeg snakket med Nordisk Film og Ebgames om. Ebgames får inn 1-2 maskiner med feil av GTA IV hver dag.

At en SW skal kunne ødelegge HW på høres helt utrolig ut. Og jeg velger å ikke tro på dette 0,1% engang. Og jeg tror heller ikke mer på det siden noe på Nordisk Film eller ebgames sier så. Disse personene kan jo være hvem som helst og har mest sannsynlig lite erfaring med slike ting.

Lenke til kommentar

Ble visst sluppet en ny patch i går som fixer mye av problemene på PS3

Rockstar has released a new patch for GTA IV that should quash the majority of freezing and online connectivity issues on both the PS3 and 360 versions of the game.

The new patch, which should install itself next time you play the game with your console connected to the internet, tightens the nuts and bolts on many of the errors that had gamers in an uproar shortly after launch.

Here's the official list of repairs:

Fixed an issue where players were unable to enter or exit vehicles in GTA Race.

Fixed an issue where scripted vehicles were causing games to unexpectedly crash.

Improved reliability and frequency of PS3 online leaderboard updates.

Fixed a rare hang some players encountered when moving from a Race or GTA Race lobby into gameplay.

Fixed a hang that would occur when players were switching teams during the countdown in the lobby.

Fixed an issue where players were able to get ridiculously high scores from Cops 'n Crooks matches.

Changed GTA Race and Race so that the last player remaining always receives a reward of $250.

Fixed an issue where spectating players would prevent the game from finishing.

Fixed an issue where players were unable to spectate in Round 2 of Cops 'n Crooks games.

Changed countdown timer in lobby so that it no longer resets when new players join a game.

Changed the kick option so that kicked players are no longer brought back to single player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...