Gå til innhold

Bør jeg slette GTA IV fra PS3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om du blir ranet på veien til butikken? Nei, det er nok best å holde seg inne...

Det er en spillkonsoll. Regner med du kjøpte den for å spille? Tviler på at det er noe større sjanse for at GTA4 skal ødelegge noe enn det er for at andre spill skal gjøre det samme.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Kan da ikke gå rundt og uroe seg for om et spill som er beregnet for nevnt spillkonsoll ikke vil komme til å funke slik det er beregnet. Spill i vei, sier jeg. Har ennå til gode å oppleve at enten konsollen eller spillene mine slår seg vrang.

Lenke til kommentar

Tror det beste er å formatere harddisken og ta å pakke ned hele greie så du er sikker på å ikke ødelegge konsollen. Husk å pakk den godt ned så den ikke kan skades av brann, vann eller frost. Burde vel også gjemme den godt ned i kjelleren for et eventuelt flyangrep og husk for all del å sikre den mot jordskjelv.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

min maskin har aldri fryst ved gta spilling(40GB). Behandlings historikken av ps3`en er vel også merkverdig. OM maskinen står på i flere dager i strekk, så kan det utarte seg noe ustabilitet pga varme, men likevel as..

Spill gta til det tyter melkesyre ut av fingerne dine..Skal være 0 stress, joggedress :cool:

Tror det beste er å formatere harddisken og ta å pakke ned hele greie så du er sikker på å ikke ødelegge konsollen. Husk å pakk den godt ned så den ikke kan skades av brann, vann eller frost. Burde vel også gjemme den godt ned i kjelleren for et eventuelt flyangrep og husk for all del å sikre den mot jordskjelv.

Artig innlegg :D

Lenke til kommentar

Lasse: om du ikke tåler at folk har det litt gøy så kan du jo bare la være å lage innlegg. Jeg må selv innrømme at jeg smålo litt av denne tråden. Mens jeg tenkte "nei hvorfor i helvete skulle maskinen bli ødelagt av gta iv". Godt mulig at en del har problemer med at Gta iv fryser, men det er ikke farlig for maskinen. Bare rykter og overtro alt dette.

Lenke til kommentar

Hvis det var for gøy folk skrev det, så greit, det tåler jeg vettu...

Men når jeg spørr, ja faktisk helt seriøst om en ting jeg lurte på, så hadde jeg lissom forventet et ordentlig svar, som noen folk her har gitt meg.. Og jeg har sett mange "morsome" tråder her selv jeg, men lar være å skrive noe spydig tilbake til de, for de som skriver tråden, de lurer faktisk på noe, som de kanskje trenger hjelp til eller ikke vet svaret.. Og da synes jeg det blir litt dumt å "drite" de ut da.. Hvis du skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...