lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei sann.. Har lest at mange har problemer med GTA IV og PS3.. Selv har jeg ikke hatt noen problemer ennå.. Til og med sier folk at GTA IV ødelegger PS3èn... Tørr nesten ikke spille GTA IV lenger, for brått så kan dette hende meg også. Bør jeg da slette GTA IV og sånn fra min PS3?? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ble det ikke nettopp gitt ut en fix patch da?:S Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hvor? Hva? Har jeg gått glipp av noe? Patch til spillet? PS3èn? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Patch til ps3en, firmware 2,36. skulle ikke den fikse visse problemer med gta og andre stabilitet crap ting!? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 hmm, mulig.. Men synes jeg har hørt folk si den ikke hjalp noe.. Er det noen som kan konstantere at denne patchen funker og retter opp i at GTA fryser? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Spill du! Maskiner blir ødelagt hele tiden. Det er bare slik som skjer av og til. Hvis du skulle være uheldig er det jo bare å levere inn maskina, så blir den fikset. Endret 23. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Men hva om brått spillet fryser da, og ps3èn må inn til service? hehe.. Vil helst slippe det.. vil så gjerne spille gta også, men lurer nesten på å slette det, og vente og se om det kommer noe som fikser dette. hehe.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Hva om du blir ranet på veien til butikken? Nei, det er nok best å holde seg inne... Det er en spillkonsoll. Regner med du kjøpte den for å spille? Tviler på at det er noe større sjanse for at GTA4 skal ødelegge noe enn det er for at andre spill skal gjøre det samme. Endret 23. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 En kamerat av meg sin ps3 frøs mange ganger når han spillte GTAIV, hans maskin funker flott enda. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kan da ikke gå rundt og uroe seg for om et spill som er beregnet for nevnt spillkonsoll ikke vil komme til å funke slik det er beregnet. Spill i vei, sier jeg. Har ennå til gode å oppleve at enten konsollen eller spillene mine slår seg vrang. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hva om du blir ranet på veien til butikken? Nei, det er nok best å holde seg inne... (Enig der, nei da.. hehe) Jeg bare har lest så mye om GTA IV, i forhold til andre spill se.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Tror det beste er å formatere harddisken og ta å pakke ned hele greie så du er sikker på å ikke ødelegge konsollen. Husk å pakk den godt ned så den ikke kan skades av brann, vann eller frost. Burde vel også gjemme den godt ned i kjelleren for et eventuelt flyangrep og husk for all del å sikre den mot jordskjelv. Endret 23. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 min maskin har aldri fryst ved gta spilling(40GB). Behandlings historikken av ps3`en er vel også merkverdig. OM maskinen står på i flere dager i strekk, så kan det utarte seg noe ustabilitet pga varme, men likevel as.. Spill gta til det tyter melkesyre ut av fingerne dine..Skal være 0 stress, joggedress Tror det beste er å formatere harddisken og ta å pakke ned hele greie så du er sikker på å ikke ødelegge konsollen. Husk å pakk den godt ned så den ikke kan skades av brann, vann eller frost. Burde vel også gjemme den godt ned i kjelleren for et eventuelt flyangrep og husk for all del å sikre den mot jordskjelv. Artig innlegg Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jaså så frekke folk brått ble nå a... Hvis dere ikke klarer å holde det inni dere så la heller vær å svar! snik1 og noen andre som har skrevet i denne tråden, takk til dere ihvertfall, dere svarte ihvertfall ordentlig.. Endret 23. juni 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Tviler sterkt på at GTA IV vil ødelegge konsollen. Mulig at det kan fryse, men da kan man jo start PS3`en på ny. Har selv ikke hatt en eneste crash i dette spillet. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Forresten, til de som var litt spydige her inne, enten det var seriøst ment som frekkhet eller for moro, ta en titt her: http://strawberry-creek.no/slutten.html Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Forresten, til de som var litt spydige her inne, enten det var seriøst ment som frekkhet eller for moro, ta en titt her:http://strawberry-creek.no/slutten.html Sett den før, men skal faktisk ut av døra nå. Skal bare få på meg linsene først . Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Lasse: om du ikke tåler at folk har det litt gøy så kan du jo bare la være å lage innlegg. Jeg må selv innrømme at jeg smålo litt av denne tråden. Mens jeg tenkte "nei hvorfor i helvete skulle maskinen bli ødelagt av gta iv". Godt mulig at en del har problemer med at Gta iv fryser, men det er ikke farlig for maskinen. Bare rykter og overtro alt dette. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hvis det var for gøy folk skrev det, så greit, det tåler jeg vettu... Men når jeg spørr, ja faktisk helt seriøst om en ting jeg lurte på, så hadde jeg lissom forventet et ordentlig svar, som noen folk her har gitt meg.. Og jeg har sett mange "morsome" tråder her selv jeg, men lar være å skrive noe spydig tilbake til de, for de som skriver tråden, de lurer faktisk på noe, som de kanskje trenger hjelp til eller ikke vet svaret.. Og da synes jeg det blir litt dumt å "drite" de ut da.. Hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Regner med at det var for gøy I alle fall sånn jeg tolket det. Tror de mente: Hva er poenget med å ha en spillkonsoll dersom man ikke tør å bruke den? Noe jeg egentlig er enig i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå