Djones Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Heisann! Jeg skal oppgradere/bytte ut deler på min PC, og skal kjøpe nytt Hovedkort. Og er veldig usikker på hvilket HK der ute som jeg burde investere i. Det jeg VET at jeg "trenger": -AM2+ socket -SLI -Plass til minst 4Gb RAM -Rimelig pris På forhånd, takk Endret 25. juni 2008 av Djones Lenke til kommentar
Epp Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Heisann!Jeg skal oppgradere/bytte ut deler på min PC, og skal kjøpe nytt Hovedkort. Og er veldig usikker på hvilket HK der ute som jeg burde investere i. Det jeg VET at jeg "trenger": -AM2+ socket -SLI -Plass til minst 4Gb RAM -Rimelig pris På forhånd, takk Hvilken CPU skal du ha? Lenke til kommentar
Djones Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Var vel snakk om en Phenom fra AMD, men tror jeg blir å gå for AMDX2 6400+ Endret 25. juni 2008 av Djones Lenke til kommentar
Djones Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Ingen som har noe å tilføye? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ingenting å tilføye bortsett fra at X2 6400 er et dårlig valg om du planlegger å bygge en high-end SLi maskin, noe du indikerer. Artikkel Mer fornuftig valg pris/ytelse, og noe som kanskje medfører en mer problemfri hverdag er å droppe SLi, velge et P45 hovedkort, en E8400, et ATi 4850 eller 4870. Evt vente til Nvidia kutter prisene på 9800GTX (noen dager). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå