Yob tvaya mat' Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Halllo alle samen, eg leiter etter eit vid.red program som kan spole bakover.. det skal ha disse kravene -Gratis -ikke no torrent - IKKE PRØVE`VERSJONER - kule effekter - og sist men ike minst revers funksjonen !! - ikke Windows movie maker Eg takker fint for alle svar jeg får Tusen takk. MVH Tommy ! Endret 23. juni 2008 av SavageX3-5 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Windows Movie Maker? Så i svarte fort eg fekk respons da BRA! Men det er det at Det funker ikke i det Endret 23. juni 2008 av SavageX3-5 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Windows Movie Maker? Så i svarte fort eg fekk respons da BRA! Men det er det at Det funker ikke i det Hva er det som ikke funker? Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Windows Movie Maker? Så i svarte fort eg fekk respons da BRA! Men det er det at Det funker ikke i det Hva er det som ikke funker? BAKOVER FUNKSJON men noen som vet? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Her er et meget avansert og helt gratis videoredigeringsprogram som finnes for såvel Windows som Mac og Linux: http://www.zs4.net/ Har angivelig 150 effekter og kan bl.a. kjøre filmen baklengs og med variabel hastighet. Har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 BAKOVER FUNKSJON men noen som vet? Du må være tilkoblet med firewire isåfall Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ???? Man trenger da ikke firewire for å reversere et videoklipp. Kun for å overføre det fra kamera til PC. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ????Man trenger da ikke firewire for å reversere et videoklipp. Kun for å overføre det fra kamera til PC. Sorry, jeg tolka dette som han ville spole jeg eg leiter etter eit vid.red program som kan spole bakover.. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vel, det kan jo selvsagt være det var det han mente, siden han skrev "spole bakover", men jeg tok det for gitt at han mente baklengsfilm, siden det ofte er noen som spør om det her. Har aldri høt om noe redigeringsprogram som spoler noe som helst utenom å starte og stoppe avspilling av tapen, og skjønner heller ikke nytteverdien av det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er nok at han vil spille det baklengs ja, jeg ble bare narra av formuleringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå