EmmJay Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Mass Effect-skaper Bioware ser på mulighetene for å utvikle spill til flere konsoller. Les mer Lenke til kommentar
master_al Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ser for meg Mass Effect på Wii for eksempel Men slike spill på PSP kan jo bli riktig bra Endret 23. juni 2008 av master_al Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Mass Effect 2 og 3 - eksklusivt til Wii? Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Må inrømme at jeg generelt foretrekker spill på PC, men så lenge Mass Effect 2 og 3 slippes på PC (og evt. Wii og/eller PSP) er jeg fornøyd. Tviler ikke på at Bioware kunne lagd gode spill til både Wii og PSP. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 jaja, bra for dem det. Blir jo mer penger i kassa. Så lenge de forsetter å lage gode spill til Xbox360 er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Du har fått med deg at Mass Effect faktisk er det eneste spillet de har laget til xbox360, og det er ikke engang eksklusivt? Håper de kan gå tilbake til et slags Infinity-engine RPG som Baldur's Gate, men oppdatert til Wii. Elsker jo Mass Effect og gleder meg noe sinnsykt til Dragon Age, men det er en viss sjarm med spill som Baldur's Gate, Planescape: Torment, Icewind Dale og alle de der. (ikke at BioWare lagde så mange av dem, men likevel.) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Da er vel Bioware useriøs, for det sies at bare useriøse spill selskap vurderer eller utvikler til Wii. Var i alle fall det som kom frem i en annen diskusjon. Men uansett. Håper Bioware lager noen gode RPG spill til Wii. Shit, trenger gode RPG spill til de andre konsollene og. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ettersom biowares perler ikke er avhengig av grafikk (nwn1, baldurs gate etc..) ser jeg for meg at dette kan bli herlige saker^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg