HDSoftware Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Heisan. Jeg lager et rekursivt objekt tree som jeg har til hensikt å vise i en tree listboks. Tenkte dermed at det å bruke TreeNode fra .NET var en glimrende iden og laget noe slik: public class MinNide : TreeNode { // Noen egne properties // noen egne metoder } Dette er jo vel og bra, men hvordan skal jeg få .NET til å bruke min klasse i SUB nodene også? Kan jeg overloade noe for å få dette til? Ole Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 La til en CAST og feiln ble bofrte, men kan jeg stole på dette da? RegistryKeyClass Q; Q = (RegistryKeyClass)Q.Nodes[SelectedPos]; RegistryKeyClass er laget slik:; public class RgistryKeyClass : TreeNode { // Saker og ting } Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Droppet hele greia. Lagde min egen klasse i stedet. Dermed har jeg mere oversikt over hvilke instanser jeg vil ha i tre strukturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå