HDSoftware Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Heisan folkens. Har akkurat pådratt meg en feilmelding jeg ikke klarer å finne frem mot: Error 1 The item "obj\Debug\Advisor.ABCClasses.RegistryManager.Forms.PolicyForm.resources" was specified more than once in the "Resources" parameter. Duplicate items are not supported by the "Resources" parameter. ABC Hvis jeg dobbelklikker på denne så skjer ingen ting, ingen henvisninger i det he eltatt. Hvis jeg søker i katalog strukturen så finner jeg kunn henvisninger til "PolicyForm.resources" i noen DLL'er og LIB'er. Trenger litt hjelp her fordi dette er en show stopper for meg da jeg ikke får kompilert noe som helst. Takker for svar Ole Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Heisan folkens. Har akkurat pådratt meg en feilmelding jeg ikke klarer å finne frem mot: Error 1 The item "obj\Debug\Advisor.ABCClasses.RegistryManager.Forms.PolicyForm.resources" was specified more than once in the "Resources" parameter. Duplicate items are not supported by the "Resources" parameter. ABC Hvis jeg dobbelklikker på denne så skjer ingen ting, ingen henvisninger i det he eltatt. Hvis jeg søker i katalog strukturen så finner jeg kunn henvisninger til "PolicyForm.resources" i noen DLL'er og LIB'er. Trenger litt hjelp her fordi dette er en show stopper for meg da jeg ikke får kompilert noe som helst. Takker for svar Ole ARGH!!!! Fant det ut!! Hadde tidligere laget en Form som het PolicyForm og brukt COPY/PAST for å duplisere denne FORM'en. VIdere hadde jeg slettet den originale FORM'en. Dermed lå PÅolicyForm igjen i systemet som klassenavn tross av at jeg byttet navn til det jeg skulle ha. PÅussig etgentlig, men sånn er det.. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå