Gå til innhold

To portretter av Liselotte

Anbefalte innlegg

Utrolig pen jente, håper dere liker disse tett på portrettene. Kom gjerne med tilbakemeldinger. Vet ikke helt hvilket av disse to jeg liker best. nr. 1 er litt mer tradisjonelt men veldig pent synes jeg. nr 2 er litt mer dramatisk og mystisk.

post-100641-1214216195_thumb.jpg

post-100641-1214216233_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget pene portretter. Noe jeg savner litt på begge er mer kontakt med øynene. Det er noe jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Hudtonene er pene og harmoniske, jeg liker virkelig bronsjetonene på det siste portrettet. Snodig nok passer bronsjetonen til det alvorlige ansiktet, mens den lysere tonen passer til det glade ansiktet.

Veldig gode utsnitt og bra tenkt mtp. hår og uttrykk.

Top notch.

Lenke til kommentar

Ofte er det tradisjonelle en god løsning, så også her. Det er pene bilder som ikke beveger seg veldig langt fra tradisjonene, men de er godt gjennomførte. Det siste bildet er nok det som er mest uvanlig, med en fin komposisjon og lekker ferniss. Bronseaktig kalle Simon det, og det er ganske beskrivende. Eneste store svakhet med bildene er at etterbehandlingen ikke er make på dem. De fungerer ikke side om side.

Lenke til kommentar

Flotte bilder, og må si meg enig i beskrivelsen av modellen =)

Likte bilde #2 best med tanke på fargetoner etc, men det ørlille smilet på #1 skulle vært med. Hva med å lage en lignende crop og etterbehandling av det som bilde #2?

Lenke til kommentar

Jeg falt for det første bildet. Litt soft og dreamy..., nesten i kontrast til blikket til modellen som virker mer ivrig og entusiastisk. Liker lyssettingen meget godt. Godt gjennomført synes jeg. #2 gav meg ikke så mye... desverre. For meg var det rett og slett bare kjedelig sammenlignet med #1. Ta det mer positivt overfor bilde 1 i stedet for rakking på bilde 2... :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes også bilde 1 ga meg mest, tror dette er mest fordi hun har et fint utrykk og flott blikk.

Bilde 2 er også bra, faktisk hadde foretrukket dette fremfor bilde 1 hvis blikket og utrykket på modellen hadde vært bedre.

En flott og magisk etterbehandling på begge bilder ! alltid greit å ha noe å strekke seg etter.

Skulle det vært noe negativt så er det øynene på begge bilder, kunne kansje vært mere liv i dem ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...