RedZpider Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei. Jeg er ute etter en laptop til å spille spill på (ikke altfor avanserte spill) og hovedsaklig se filmer på. og jeg lurer på om dere kan komme med noen forslag. mine kriterier er: fint design 20.1" skjerm ikke over 16.000,- og såklart en "bra" skjerm og "bra" lyd gi og med at jeg skal bruke den til å se filmer. Jeg har sett litt på denne: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d85036&plid=85036 er dette et bra valg? Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor kjøpe en så stor og såvidt slepbar laptop, når du kan få en mye(!) bedre stasjonær for samme prisen? Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) har allerede 2 stasjonære. 1 koblet til tven for avspilling og en ganske kraftig stor til spilling. trenger en stor(fordi jeg ikke gidder å se på liten skjerm med dårlig lyd) laptop til film titting når jeg er ute å reiser. 7 kg klarer jeg nok å bære uten store vansker Endret 23. juni 2008 av RedZpider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå