Gå til innhold

Trenger Norge egentlig partiet Høyre?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer Høyre mere som en gruppe velgere enn som et politisk parti. Dette fordi de ikke har hatt noen klar ledelse eller politikk på over 10 år. Når de var i regjering sist var Høyre en hale som hele tiden logret etter de to sentrumspartiene, og det til tross for at høyre hadde langt flere stemmer bak seg.

Man så det ganske klart i UH da Torbjørn Røe tok over. Verdikonservative var ute, og de "liberale" var inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
når så mange mennesker stemmer på det partiet, så er det jo klart av vi trenger det. det betyr jo at folk er enig med de og vil ha de i regjering. Det man skal stille større spørsmål om er om vi trenger feks. RV som maaaange færre stemmer på

Edit: eller heter det kanskje bare rødt nå... husker ikke

Synes vi skal la være å ha stemming å parti. Det er ille at verden har blitt sånn at vi ikke lenger BURDE ha kontroll på hvem som skal styre norge. Synes politikerene burde bestemme uten å måtte sitte på debatt og holde opp bilder av et tomt badebasseng for å få flere velgere til frp. Og hvi vi dropper å ha valgkamp osv, så vet jeg frp sluter å si like mye dumt.

de fleste som stemmer frp holder det skjult eller er flau over det. Det synes jeg forklarer nok. I gamledager så kunne folket bestemme mer, fordi da var ikke verden like innviklet.

Jeg vil stemme ap. Fordi de greier å tenke litt lenger ut en norge. Men mest fordi det er de som bør styre norge. Ett parti. Da kan de gjøre norge bedre uten å tenke på de badebassengene og skolebøkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...