Azidops Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hallais. Vurderer å kjøpe Civ Rev etter å ha spilt demoen. Er det noen her som har spilt fullversjonen og hva synes dere om den? Hvordan fungerer multiplayerbiten? Er det verdt å kjøpe spillet til blodpris (over 400) eller bør jeg vente til den (garantert) synker i pris? Noen som vet hvor man kan få tak i spillet billig? Lenke til kommentar
Lincoln Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg spurte hos Spaceworld for to dager siden, og de sa det har blitt utsatt en uke, så tviler på at det er så mange som har prøvd det enda. Det skal visstnok komme i slutten av denne uka. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg spurte hos Spaceworld for to dager siden, og de sa det har blitt utsatt en uke, så tviler på at det er så mange som har prøvd det enda. Det skal visstnok komme i slutten av denne uka. Alltid noen som har kjøpt det fra utlandet. Vurderer å gjøre det selv. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvordan var demoen? Sliter med å få lastet ned noe som helst hos meg om dagen og har lurt på hvordan dette gjør seg på konsoll. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hvordan var demoen? Sliter med å få lastet ned noe som helst hos meg om dagen og har lurt på hvordan dette gjør seg på konsoll. Demoen var bra, men kort. Spillet avslutter rett før middelalderen. Funket veldig bra på konsoll. God porting av kontrollere. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 sjekk denne tråden som allerede eksisterer om demoen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=965048 Jeg ble personlig veldig imponert og skal kjøpe dette på fredag. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har i alle fall forhåndsbestilt. Regner med jeg har det på dagen, eller dagen før. Blir kult. Demoen spiller jeg fortsatt. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har i alle fall forhåndsbestilt. Regner med jeg har det på dagen, eller dagen før.Blir kult. Demoen spiller jeg fortsatt. hvor har du kjøpt det fra? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har i alle fall forhåndsbestilt. Regner med jeg har det på dagen, eller dagen før.Blir kult. Demoen spiller jeg fortsatt. hvor har du kjøpt det fra? CDON.com. De har vært veldig raske i det siste Spillet koster ikke så altfor mye der heller. Også bestilte jeg med Beijing 2008, så da blir det gratis frakt i tillegg Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg tok en sjefsavgjørelse og bestilte spillet fra play.com:) Jeg spilte demoen noen timer i går og spillet er helt genialt. Er like hektet som jeg var i 94. Gleder meg som en unge. Nå er det bare å vente på postmann Pat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå