Eclair Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei! Jeg elsker å spille piano, så derfor spør jeg dere: er det noen vakre melodier som dere kan tipse meg? Helst ikke så altfor vanskelig - har ikke tatt en eneste pianotime i hele mitt liv, så spiller ikke såå bra... Men her er noen jeg har lært meg hittil: The Piano - The asks for pleasure first, Big my secret Evanescense - My immortal Titanic - My heart will go on Amelie - Comptine d'un autre été, Valse d'Amelie Cats - Memory Love story Fûr Elise Og så noen flere som jeg ikke har navn på, som jeg bare fant frem ved å lytte til de på iPod'en... Men jeg er helt sikker på at det finnes mange flere.. Takker på forhånd for innsendte forslag Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Sammen med en kompis på gitar skal du lære deg "Eve" og få alle jentene du kjenner til å tørke tårer. Hvis du skal prøve deg som soloartist syns jeg disse er fine: Endret 23. juni 2008 av JLa Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Radiohead - Fog (again) Du bør helst synge til, men er en særs vakker melodi uansett. Endret 23. juni 2008 av Idioteque Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 4'33 av John Cage er jo en schlager utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Danny Elfman - The Ice Dance (fra Edward Saksehånd) Spiller den selv, veldig fin melodi. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vakrere enn blir det ikke. Det er sangen fra filmen Schindler's List fra 1993. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva med Forrest Gump theme? En av de få sangene jeg nesten kan spille=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå