Raul07 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kan man bli sterk av Benkpress, Har tenkt å spleise på en Benk med en kompis. Bare trene Benkpress. Har manualer samtidig som eg har trent med i et halvt år. Forresten noen som har noen sider som selger billig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Man blir sterk av benkpress ja . Man trener brystet og triceps tror jeg det var. Endret 23. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Takk for svaret... Vet noen om det finnes en billig internett side som man kan kjøpe fra? Meg og en Kompis skal muligens kjøpe... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Takk for svaret... Vet noen om det finnes en billig internett side som man kan kjøpe fra? Meg og en Kompis skal muligens kjøpe... Det kan jeg nok ikke hjelpe med. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Merkelig spørsmål egentlig. Klart du blir sterkere av å trene, men det høres ut som om symmetri blir verre med. Om du kun trener benk, kommer du til å se særdeles rar ut. Fremoverlent, lutende er typisk for en del som trener for mye benk og dropper resten. Utrent rygg og broilerlook er ikke stilig. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Skal ikke bare trene benk. Har andre alternativer. Har trent et halvt år med Manualer. Og kn jo selvsagt forsette med det. Noen som har noen gode øvelser for rygg.... Endret 23. juni 2008 av Raul07 Lenke til kommentar
jlek Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Planlegger dere kun å trene benkpress? Ville ha vært veldig forsiktig med ensidig trening som dette. Prat med en ekspert før dere foretar dere noe som helst. Husk at all trening gjør ting med kroppen utover det man er ute etter. F.eks. skal du være forsiktig med å trene bryst uten å trene ryggmuskler. Anbefalt treningsratio bryst:rygg mener jeg ligger ett sted imellom 1:2 og 1:3. Men ikke ta mitt ord for det, snakk med en ekspert. Sett dere inn i hva dere driver med og ikke bare kjør på uten videre. Det vil dere ha mye igjen for både resultatsmessig og helsemessig sett. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Skjønner hva du mener... har tenkt på akkurat det samme selv. Men problemet er at eg vil helst ikke trene på treningstudio. Fordi alle dem som eg kjenner trener på en plass eg helst ikke vil være. Steroidebruk osv. Stygt sted. Vil helst trene med noen. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Da bør du trene enten på et annet studio, eller hjemme om ikke muligheten er der. Det er utrolig mange gode øvelser for hjemmetrening, som du fint kan klare deg med en stang og manualer til. Stikk på biblioteket, sjekk www.iform.no og andre steder, skaff deg kunnskap om trening og øvelser. Mulighetene er mange og husk å variere. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Takk for svaret. Skal sjekke ut siden du sendte.... Lenke til kommentar
neoman Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 du kan trene markløft og stangroing for rygg. da trenger du bare stanga til benk. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, takk for svaret- Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) ... Endret 24. juni 2008 av Raul07 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kjøpte en benk på XXL jeg, kosta ett par tusen eller no'. Duger den. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 mener du får kjøpt en billig benk på europris til rundt 800-1000 kr. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som vet om et treningsprogram. Har benk pluss alt utstyr. Burde være litt muligheter her.. Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kjøp en stang og et knebøystativ, deretter benk. Du kan bruke stanga til knebøy, markløft, benkpress, roing, rykk og støt. Forøvrig blir du langt sterkere av markløft enn av benkpress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå