faenass Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hvilken kondom merke burde jeg kjøpe når jeg har 13cm penis? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Om en kondom passer har ikke så mye med lengden, heller om hvor tykk penis er. Lenke til kommentar
faenass Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 nei ,veit du omnoen merker som passer perfekt:ØP Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Som nevnt har ikke lengde noe med saken å gjøre, du ruller bare kondomet på til du når roten, om det er 8 eller 18cm fra glans. Det er tykkelsen som vil avgjøre om den vil passe, og det gjør den nok i de aller aller fleste tilfeller. Med andre ord, kjøp det merket/modellen som faller deg inn, eller du ser først i kassa. Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Magic sies jo å "presse" der det tell mest, så kanskje den er litt trangere enn andre kondomer? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Faen, jeg hater at alle kondomene er så korte :/ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvorfor det? lekker du lengre nede? Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Faen, jeg hater at alle kondomene er så korte :/ :!: Du og din gigantiske e-penis? gå på kondomeriet lille venn, og spør etter de største de har, så kanskje du får dekket halve monsteret? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Naah, ikke spesielt lang. Men jeg har... elastisk forhud. Så den ruller frem og tilbake som bare F***. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Eh..? Alles forhud er elastiske, hvis ikke hadde det blitt vondt/umulig å ha samleie. Det er derfor folk opereres for trang forhud.. Dessuten er det bare en liten del av kondomen som sitter på forhuden, så du skulle fortsatt ha nok av "feste" i skaftet? Forøvrig står det vel på kondompakken at du skal rulle forhuden tilbake før kondomet tas på. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Profil pleier å passe de fleste med "gjennomsnittlig" omkrets. Er den litt tynnere, finnes som sagt magic, og mambo (den er guuuul ) Black Jack tror jeg kanskje er litt videre, det så ihvertfall slik ut første gang jeg så den i bruk. Ellers har kondomeriet alt fra lillefingerstørrelse til overarmstørrelse virker det som Bekymre deg mindre for størrelsen og heller hva du skal bruke den til du Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Eh..? Alles forhud er elastiske, hvis ikke hadde det blitt vondt/umulig å ha samleie. Det er derfor folk opereres for trang forhud.. Dessuten er det bare en liten del av kondomen som sitter på forhuden, så du skulle fortsatt ha nok av "feste" i skaftet? Forøvrig står det vel på kondompakken at du skal rulle forhuden tilbake før kondomet tas på. Så klart. problemet er jo at forhuden ruller faretruende langt frem, selv om kondomen sitter som støpt. Hver gang føles det ut og ser ut som om den har falt av. Du kan tro det er plagsomt å måtte sjekke det hvert minutt. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 problemet er jo at forhuden ruller faretruende langt frem, selv om kondomen sitter som støpt. Hver gang føles det ut og ser ut som om den har falt av. Du kan tro det er plagsomt å måtte sjekke det hvert minutt. Om du har fast partner er det kanskje litt mer praktisk å gå over til andre metoder? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Eh..? Alles forhud er elastiske, hvis ikke hadde det blitt vondt/umulig å ha samleie. Det er derfor folk opereres for trang forhud.. Dessuten er det bare en liten del av kondomen som sitter på forhuden, så du skulle fortsatt ha nok av "feste" i skaftet? Forøvrig står det vel på kondompakken at du skal rulle forhuden tilbake før kondomet tas på. Så klart. problemet er jo at forhuden ruller faretruende langt frem, selv om kondomen sitter som støpt. Hver gang føles det ut og ser ut som om den har falt av. Du kan tro det er plagsomt å måtte sjekke det hvert minutt. Jeg har akkurat samme problemet. Sist var det Black Jack som var i bruk, det er så vidt jeg får den på, men den ruller rett og slett av fordi forhuden flytter på seg under samleiet. Kondomer er no dritt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Når dere sier "forhud", mener dere faktisk huden langs hele skaftet? Forhuden er pr. def. kun den hudbiten som dekker hodet i slapp tilstand, og det at denne forrerste delen beveger seg kan jeg ikke se er noe problem om kondomen sitter tight ved roten..? Jeg betviler absolutt ikke at dere har et problem, jeg ser bare ikke hvordan det kan være relatert til forhuden, dersom kondomet brukes riktig? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Når dere sier "forhud", mener dere faktisk huden langs hele skaftet?Forhuden er pr. def. kun den hudbiten som dekker hodet i slapp tilstand, og det at denne forrerste delen beveger seg kan jeg ikke se er noe problem om kondomen sitter tight ved roten..? Jeg betviler absolutt ikke at dere har et problem, jeg ser bare ikke hvordan det kan være relatert til forhuden, dersom kondomet brukes riktig? Problemet er at forhuden rører på seg, dermed rører også kondomet på seg - kan det være så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ja, egentlig(for meg).. Dersom kondomet sitter som det skal ved roten, skal det ikke ha noe å si hva som skjer med forhuden. Dersom du snakker om huden på hele staken(ikke bare forhuden), så ser jeg at det kan bli noe trøbbel. Men fortsatt, er det stramt nok langs skaftet, skal den ikke gli av uansett hva som skjer "foran". Endret 26. juni 2008 av toth Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vel, jeg har ikke studert problemet akkurat, siden jeg stort sett har hatt andre ting å tenke på når problemet har oppstått. Men, det er vel en slik at huden på hele staken rører på seg. Det er neppe at kondomet er for stort siden det er problematisk å presse det på, så stramt nok skulle det være iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg