Lizziezia Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei Jeg har kolleger på jobb som har familie i England som har mulighet til å kjøpe speilrefleks til meg. Vurderer Canon EOS 1D Mark III. Jeg lurer da på om det er noen som har noen linker eller tips til fotobutikker i England som det er verdt å prøve?? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Modellen koster ca 2500 pund på Jessops. Litt googling ville tatt kortere tid enn å lage denne tråden, men ok. Det betyr at 1D MkIII koster litt i overkant av 25.000 kroner på Jessops. Laveste pris i Akams prisguide er 29.899. Du får avgjøre om besparelsen er verdt det. Jeg ville nok ha kjøpt kamerahuset i Norge, selv om det er noen tusenlapper å tjene på å kjøpe det i England. Men er de tusenlappene verdt å ofre den norske forbrukerloven for? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Enig med PMnormal. Når du skal satse så mye penger syns jeg det er verdt de få ekstra tusenlappene for tryggheten det gir deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå