da_weed Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Etter at jeg oppdaterte firmwaren på min 40gig PS3 til v2.36 her om dagen fikk jeg skikkelig trøbbel! Maskinen vil ikke lese av noen form for plate jeg putter inn. Det eneste som skjer er at "timeglasset" oppe i høyre hjørne står og loader, men det kommer ikke noe mer. I menyen vises det ingen CD ikon, og det gjelder alle format, har prøvd med rock band og gtaIV, en blurayfilm, vanlig dvd og cd. Har sjekka rundt på nettet, og det er flere som opplever det samme, og akkurat som meg håper de bare på at det kommer en fw oppdatering som fikser problemet. Det jeg egentlig er nysgjerrig på er om det er mange her på forumet som også har dette problemet? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har ikke vært borti dette problemet når jeg oppdaterete.. Heller ingen av de jeg kjenner med PS3 har opplevd dette. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har ikke det problemet, men et annet problem har kommet når jeg ser DivX filmer fra ekstern hardisk. Kommer typisk opp en feilmelding type (80ettellerannet) og filmen stopper. Hvis man spoler forbi det punktet filmen stoppet på, virker det videre. Så det er overkommelig, men litt plagsomt. Det var før oppdateringen og, men ikke så hyppig. Håper det fikser det til 2.40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå