onelove Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 jeg skal kjøpe meg ny pc til neste måned, og vet ikke helt hva det er å anbefale for 10000 - 15000? Skal være gamer pc. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Klarer du å bygge den selv, eller vet du om noen i nærheten som kan hjelpe deg å bygge den? Hvis ikke, ville jeg konfigurert en pc på komplett, og latt de bygge den for deg. Ta for eksempel denne, og konfigurer den slik du vil ha den: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10238 Lenke til kommentar
onelove Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Klarer du å bygge den selv, eller vet du om noen i nærheten som kan hjelpe deg å bygge den? Hvis ikke, ville jeg konfigurert en pc på komplett, og latt de bygge den for deg. Ta for eksempel denne, og konfigurer den slik du vil ha den: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10238 har ingen problemer med å montere og instalere selv. har bygget en del pc'er på mamoz tidligere. Har bare ikke i det siste oppdatert meg på siste av maskinvare Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Åja, hehe... Litt lett å ta folk som skriver uten punktum og stor bokstav for å være yngre, mange av de kan ikke bygge pc. Men da blir det jo mye lettere og gøyere! CPU: Tror jeg ville gått for en Q6600 eller E8400. HK: Der kan ikke jeg så mye heller, for tida. Kjøp et med støtte for DDR3-ram Skjermkort: Vurdert den nye serien til Nvida? 280, eller hva den nå heter? Den er rykende fersk. Strømmforsyning: Kjøp en modulær, minimum 500-550W. RAM: Tror jeg ville kjøpt 4gb billig PC6400-DDR2-ram nå, og oppgradert til DDR3 seinere. Det er null stress så lenge du passer på å kjøpe et HK med støtte for DDR3. Tips: Kjøp et kort som mange har, fordi sjangsen for at det fort blir tettet bugs er større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå