Gå til innhold

W960i -- får ikke beskjed når det kommer ny SMS

Anbefalte innlegg

Plutselig får jeg ikke beskjed lenger når det kommer SMS til SE W960i, verken lys eller lyd.

Har sjekket alle de instillinger jeg har funnet, og har ikke fått lyd og lyd tilbake.

Alt er som normalt når det kommer vanlige samtaler.

Noen som skjønner problemet?

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:) ta en titt på "diskusjon" arket på p1 forsiden. .."krischik", på my- symbian har vært hyggelig nok til å sette av en del av "UIQ3 prosjektet" han har registrert på sourceforge - til bug- rapportering for UIQ telefoner. Siden vi ikke hadde noe offisiellt sted å rapportere dem. Eller noe sted de ble tatt vare på. Så jeg har fisket fram det meste på p1 sidene fra problemer folk har hatt på esato eller my- symbian, og kategorisert dem der. Ønskelista og sånne ting kommer fra samme, inkludert en rimelig populær tråd de hadde for en stund siden på uiqblog.

Uansett - det vi mangler så langt er noe annet bevis på at folk egentlig bryr seg om feil på telefonen, enn at wikien tydeligvis er veldig høyt oppe på listen over mest besøkte sider på Sourceforge.. Så jeg håper vi kanskje får fler som vil vedlikeholde wikien enn de fem som har vært med så langt ;) Men å registrere seg og signere en bug en har sett er viktig og.

Endret av nipsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...