Gå til innhold

[løst]Hva skjer viss jeg sletter brukeren min ?

Anbefalte innlegg

Hei:) Vet ikke om dette er rette plassen og poste spørsmål men prøver meg. Hva skjer viss jeg sletter brukeren min innpå her ?? Blir alle postene jeg har skrevet borte eller blir det bare slik at jeg bare ikke greier og logge inn ??

Mvh

GLaDOS :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På dette forumet sletter man ikke brukere. Brukere kan ikke gjøre det selv, og admins gjør det normalt heller ikke. Det er fordi man ikke ønsker at postene deres skal forsvinne, og dermed ødelegge sammenhengen i trådene de har svart i.

Man kan be om å bli utestengt, for en kortere eller lengre periode, men brukeren blir ikke slettet. I prinsippet kan man jo da forbli utestengt "for alltid", men man kan også angre seg og be om å få komme tilbake.

Når det gjelder gjenbruk av brukernavn er det en sak med to sider. Jeg ville synes der var forvirrende om et brukernavn jeg forbandt med visse meninger plutselig ble brukt av en med helt andre oppfatninger. Dersom den opprinnelige brukeren aldri var så aktiv at han/hun ble lagt merke til er det selvsagt ikke så farlig.

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...