Digitaldama Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei, noen som vil anbefale en kameraveske til et canon eos 450? Har de sånne ting på Elkjøp? Nå tenker jeg bare på en veske, ikke bag eller sekk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skal du bare ha plass til kamera med et objektiv (og et par minnekort), eller ønsker du plass til ekstra objektiv og/elelr blitz? Hva er forskjellen mellom bag og veske? For meg er det det samme. Tom Lenke til kommentar
Digitaldama Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Tror jeg greier meg med plass til kamera og objektiv ja. Bag ser jeg for meg som litt større. Trenger noe greit og lite, helst vanntett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Da skjønner jeg hva du legger i bag. Det som kan passe kan være en snute-bag, som f.eks. LowePro Topload Mini eller en mer vanlig kameravekse som LowePro Rezo 120. Andre merker som du kan sjekke er Tamrac og Crumpler. Hva mener du med vanntett; skal det tåle regn, eller trenger du mer beskyttelse, da du f.eks. skal på kanoturer eller lignende ? Tom Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg bruker en Lowepro Rezo TLZ 20 hvis jeg bare skal ta kamerahuset, en linse og ekstra batteri og andre småting. Også har jeg en litt større en hvis jeg skal ta med flere ting, en Konica Minolta DSLR Gadget Bag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå