osse-mon waits for alice Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) En av verdens største komikere er gått bort, 71 år gammel! http://www.side2.no/kultur/article2017520.ece edit: Originalkilde En av mine absolutte favoritter, om ikke min absolutte favoritt. Makan til skarp fyr skal verden lete lenge etter. Stand-ups største person har gått bort Endret 23. juni 2008 av Osse-Mon Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 NEEEI! Rest In Peace! Mannen var genial. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 For kun få minutter siden skulle jeg inn på nyhetsgruppa alt.fan.andy-kaufman, og på veien dit snublet jeg innom alt.fan.letterman, hvor det første jeg så var «George Carlin dead at 71». Jeg ble nesten helt sjokkert, sjekket innom Wikipedia og derfra fant jeg ut at det faktisk viste seg å være sant. Han var ... genial, rett og slett. Huff, hvordan skal det nå gå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Håper Flip Schultz kan plukke opp stafettpinnen! Han var oppvarmer for George ganske lenge! Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 for et spart i ballene, en av de aller aller beste komikerne EVER. døde alt for ung Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 En stor mann har gått bort... R.I.P Han sitter sikkert nedi helvette og smiler opp på oss Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 RIP Kontroversiell, svart og politisk SKARP! Syrlig. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg synest nesten jeg burde si at dere som sier RIP til George Carlin fortjener en bitchslap. EDIT: Synd han er død. Han var vel kanskje den beste komikeren jeg vet om. Her kan dere se selv hvor god han var. Endret 5. august 2008 av Emomilol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå