Gå til innhold

Landskaps bilde tatt med 55-250 IS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Fine bilder alle sammen. Fuglen syns jeg var litt uklar, eller mørk, fremme. Men i thumb likte jeg det godt.

Jeg likte best bildet av hytta i stort format, kanskje mest stemningen i bildet. Og at du har klart å vise litt av det mektige i naturen. Men jeg savner også å se litt nede i bildet. Om det er vann, eller land eller kanskje et loddrett stup rett fremfor hytta? Så.. om det hadde vært litt mindre himmel, litt mer av bakken og tilslutt litt bildebehandlet, så tror jeg det ville vært ganske bra.

Lenke til kommentar

pybalto:

Takker for svar!

Jeg liker også best bildet av hytta. Lagde utsnittet slik for å få hytta til å virke så liten så mulig opp i mot den øde og store naturen. Overdrev sikkert litt. Fiksa litt på utsnittet nå. Har faktisk et bilde som viser hva som er lenger ned(hav), men de ligger lagret i pc'n på hytta.

Legger ved enda et bilde

Håper på flere kommentarer :)

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig smart å legge til flere bilder. Fjern heller noen, selv 2-3 er nesten for mye for mange. Da kommer nok kommentarene også. Lag heller egne tråder for hvert bilde, eller de maks 3 som rettningslinjene ber om.

Om du vil vise mange bilder frem er galleriet stedet. Der får du ingen kommentarer, men kan linke til bildetrådene i kritikken så folket får si sin mening om de vil. Ikke noe kritikk dette :) Bare opplyser litt..

Lenke til kommentar
Det er ikke så veldig smart å legge til flere bilder. Fjern heller noen, selv 2-3 er nesten for mye for mange. Da kommer nok kommentarene også. Lag heller egne tråder for hvert bilde, eller de maks 3 som rettningslinjene ber om.

Om du vil vise mange bilder frem er galleriet stedet. Der får du ingen kommentarer, men kan linke til bildetrådene i kritikken så folket får si sin mening om de vil. Ikke noe kritikk dette :) Bare opplyser litt..

Det er riktig det som pybalto sier her. Du har jo materiale til 3 eller 4 bildetråder her.

Det er kun når du presenterer en bildeserie at det er OK med så mange bilder. Og med bildeserie, så mener jeg en gruppe bilder som henger sammen og forteller en historie. I de tilfellene så er serien i sin helhet som som skal ha kritikk.

Men du skal få skryt for å ha postet bildene på riktig måte og i passende størrelse.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...