Thom Merlin Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Her er et av resultatene fra helgas hyttetur. Bildet ble tatt fra båt. Ble ganske fornøyd selv Canon EOS 400D, 55-250mm IS Edit: fjernet mange bilder for å følge retningslinjene her på forumet Endret 23. juni 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Hei. Fine bilder alle sammen. Fuglen syns jeg var litt uklar, eller mørk, fremme. Men i thumb likte jeg det godt. Jeg likte best bildet av hytta i stort format, kanskje mest stemningen i bildet. Og at du har klart å vise litt av det mektige i naturen. Men jeg savner også å se litt nede i bildet. Om det er vann, eller land eller kanskje et loddrett stup rett fremfor hytta? Så.. om det hadde vært litt mindre himmel, litt mer av bakken og tilslutt litt bildebehandlet, så tror jeg det ville vært ganske bra. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) pybalto: Takker for svar! Jeg liker også best bildet av hytta. Lagde utsnittet slik for å få hytta til å virke så liten så mulig opp i mot den øde og store naturen. Overdrev sikkert litt. Fiksa litt på utsnittet nå. Har faktisk et bilde som viser hva som er lenger ned(hav), men de ligger lagret i pc'n på hytta. Legger ved enda et bilde Håper på flere kommentarer Endret 23. juni 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Det er ikke så veldig smart å legge til flere bilder. Fjern heller noen, selv 2-3 er nesten for mye for mange. Da kommer nok kommentarene også. Lag heller egne tråder for hvert bilde, eller de maks 3 som rettningslinjene ber om. Om du vil vise mange bilder frem er galleriet stedet. Der får du ingen kommentarer, men kan linke til bildetrådene i kritikken så folket får si sin mening om de vil. Ikke noe kritikk dette Bare opplyser litt.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Det er ikke så veldig smart å legge til flere bilder. Fjern heller noen, selv 2-3 er nesten for mye for mange. Da kommer nok kommentarene også. Lag heller egne tråder for hvert bilde, eller de maks 3 som rettningslinjene ber om. Om du vil vise mange bilder frem er galleriet stedet. Der får du ingen kommentarer, men kan linke til bildetrådene i kritikken så folket får si sin mening om de vil. Ikke noe kritikk dette Bare opplyser litt.. Det er riktig det som pybalto sier her. Du har jo materiale til 3 eller 4 bildetråder her. Det er kun når du presenterer en bildeserie at det er OK med så mange bilder. Og med bildeserie, så mener jeg en gruppe bilder som henger sammen og forteller en historie. I de tilfellene så er serien i sin helhet som som skal ha kritikk. Men du skal få skryt for å ha postet bildene på riktig måte og i passende størrelse. Tom Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Da har jeg gjort som dere sa, takker for informasjonen! Har brukt forumet mye, men ikke bildekritikk delen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 jeg likte dette bildet. Flott stemning og mye dramatikk. Det er mulig at jeg ville ha kuttet vekk litt på høyre side, slik at bildet ikke ble så midtstilt. Men det tror jeg at jeg må tenke litt mer over. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Ikke for å pirke.. men du er nesten i mål. Emnetittelen.. jeg vedder nesten hva som helst på at en moderator snart er innom å truer med stenging. De er helt gale på det. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Likte bildet godt, syns det viser på en fin måte hvor små vi mennesker er i forhold til naturen. Det er iallefall første tanken som slår meg..selv om det ikke er mennesker med på bildet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Det er goldt og øde, men jeg liker det. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Fint landskapsbilde. De mektige skyene fremhever det øde landskapet. Likte fargemetningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå