Leeroymonster Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men endte da opp her. En ting jeg har lurt på en stund. Når moderatorene her på forumet f. eks. fjerner et innlegg har de en egen standardmelding de pleier å legge inn, noe sånt som "et eller flere innlegg har blitt fjernet" osv. Teller disse innleggene på postcounten? Postene har jo ikke noe med selve diskusjonen å gjøre; det er jo bare for å gjøre deltakere i tråden oppmerksomme på en moderering. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det spørsmålet har blitt tatt opp tidligere. Ja, det teller på postcounten deres. Men ærlig talt så synes ikke jeg det er noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) De fleste autosvarene telles ikke med. Er kun én melding som jeg vet at telles med, og det er autosvaret som brukes om emnetittelen i "Hjelp til kjøp og salg av PC". Endret 23. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kan jeg spørre hvorfor post-count skulle vært noe tema i forhold til dette? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Bare noe jeg har lurt på. Det er jo på sin helt egen måte OT. Jeg sier ikke at det i så fall er feil hvis de blir telt med, men de har jo ikke noe med temaet å gjøre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 er jo fatisk litt imponert over at auto svar ikke teller med på postcounten . tenk hvor mange inlegg siem1 hadde hatt med de telt med Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det er min mening at telleren som viser antall poster ikke har annet enn en indikerende betydning. Etter passerte en fem- sekshundre poster så har det ikke så mye å si hvor mange poster som er skrevet synes nå jeg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 postcont er irelevatn , og de plassene som teller synes jo ikke heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Etter passerte en fem- sekshundre poster så har det ikke så mye å si hvor mange poster som er skrevet synes nå jeg. Indeed, eneste man ser godt er at brukere med 0-10 poster veldig ofte bryter regler i hytt og pine. desto flere poster, desto mer forumvant er en person Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Seriøst? Vi er på jobb når vi modererer så det så... Mvh Jarmo Endret 13. juli 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Men når antall gyldige poster gjenopptelles, noe som gjøres en gang i blant, vil slettede automeldinger fjernes fra counten. Forige gang gikk jeg ned over 1000 om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg