Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne designer - hvor skal jeg lete?

Anbefalte innlegg

Trenger noen som kan lage noen reklamebannere (Flash) for meg.

Kall meg sleip/kynisk, men jeg vil helst ha dette gjort grisebillig av en ungdom med skills, som jobber nesten utelukkende for egen trening, fremfor et dyrt og seriøst firma. Har hatt stor suksess med billige ungdommer tidligere (resultater som overgår hva mange seriøse firma ville klart for 100x pris).

Har sett et par utenlandske nettsider hvor du skriver hva du trenger, og folk gir deg "bud". F.eks: http://forums.digitalpoint.com/forumdisplay.php?f=24 - problemet er at jeg må ha vært medlem i 14 dager + skrevet 25 innlegg for å kunne i det hele tatt poste et innlegg der.

Noen som vet om noen lignende sider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som vet om noen andre tilsvarende sider?

.. problemet er at jeg må ha vært medlem i 14 dager + skrevet 25 innlegg for å kunne i det hele tatt poste et innlegg der.

Den som venter, den får :) er det så viktig at det ikke kan vente 14 dager og 25 innlegg?

Det haster litt ja, og siden jeg ikke har noe å si på det forumet ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få postet 25 innlegg uten å bli utestengt for spamming. :roll:

Veldig merkelig regel, ettersom det er snakk om annonser for vanlig betalt arbeid. Hadde det vært snakk om gratis arbeid forstår jeg at det er noe de kun vil tilby "ekte medlemmer", men her er det jo medlemmene deres som taper på det, siden jeg glatt kunne betalt langt mer enn de latterlige summene mange av de andre krever der (ser det er helt nede i 5-10$ for enkelte jobber)

Endret av John-B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...