Newfarm1 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei! Som du sikkert allerede vet ønsker jeg meg et kabinet som er optimalt når det gjelder bruk og plass til vannkjøling... (Har ikke lyst til å bruke tusenvis av kroner...) Takker alle som kommer med forslag Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det er lurt om du forteller oss hva slgs vannkjøling du skal bruke (hvilke deler), da spesiellt størrelsen på radiatoren om du skal ha tradisjonell vannkjøling. Det vil hjelpe å finen et kabinett som forhåpentligvis har forhåndskuttet plass til radiatoren som du kan bruke. -Stigma Lenke til kommentar
Newfarm1 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Dette var det settet jeg tengte på da: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...amp;mcat=14s384 Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Selv har jeg et lianli scand v3 der jeg kuttet hull i toppen av kabinettet til radiatoren. Du mister en dvd bay. Ellers funker det fjell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå