Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kaffisøl på bærbar

Anbefalte innlegg

Sølte kaffi på Levono T60, og no skjer det ikkje så mykje når eg slår den på. Straumlysa lyser og slår seg på som vanleg, men ingenting viser på skjermen. Var berre litt søl som for ned i tastaturen, heilte nede til venstre, men skjermen var svart før eg rakk å summa meg. Slo då av maskina og drog ut støpselet, men tydelegvis for seint.

Er det mogeleg å få dette reparert, eventuelt få nokon til å redda data frå harddisken? Har ganske mykje arbeid der inne. og minnepinnen min som eg hadde som tryggleikskopi slutta nettopp å virka. Somla meg ikkje til å kjøpa ny i tide...

Levono skraut mykje av at pc'en skulle tåla å få litt vatn på seg, men dette stemte tydlegvis ikkje...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaffé er ikke vann. :p

Korrekt prosedyre når en søler noe som helst på en bærbar er å ta ut støpselet og batteriet fort som F og ikke skru den på før man har hatt den på verksted/service. Da øker man sjansene drastisk for å kunne redde PC-en. Vil tippe at et verksted kan hente ut det meste, om ikke alt, som er lagret på den. Evt. kan du gjøre det selv ved å skru ut harddisken og sette den i en annen PC.

Lenke til kommentar

Skreiv meldinga etter å ha venta i 6 timar før eg skrudde den på. No, ettet 13 timar, funka den plutseleg heilt fint. Denne meldinga blir skriven på ulukkesfuglen :) .Kaffiprosedyrane vil bli analyserte, evaluerte og sannsynlegvis forkasta og forbetra når eg kjem heim frå jobb.

::: CASE CLOSED :::

Lenke til kommentar
Skreiv meldinga etter å ha venta i 6 timar før eg skrudde den på. No, ettet 13 timar, funka den plutseleg heilt fint. Denne meldinga blir skriven på ulukkesfuglen :) .Kaffiprosedyrane vil bli analyserte, evaluerte og sannsynlegvis forkasta og forbetra når eg kjem heim frå jobb.

::: CASE CLOSED :::

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...