Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken ruter er best når mange skal spilling samtidig?

Anbefalte innlegg

Hvilken ruter er best når mange skal spille samtidig?

SMC Barricade 7004BR

Billion Broadband IP-Router

D-Link DI-804

Dette er de ruterene jeg har sett på, men tar også imot andre forslag så lenge de koster under 2000,- kr.

Det hadde vært fint om noen kunne si fordeler og ulemper med de forskjellige ruterene når mange skal spille samtidig. Jeg har en del LAN så det beste hadde vært en ruter jeg ikke hadde trengt å konfigurere for hver ny pc som koblet seg på.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-14 08:37, PanzerFaust skrev:

Hold deg unna Barricade. Har inntrykk av at det er utroli mange som har den, men dessverre har den høy feilrate og hele tingen virker veldig lavkvalitets.

Jeg har en SMC Barricade! Den kjører FJELLSTABILT døgnet rundt siden i høsr! Den har aldri klikket, aldri hatt noen problemer i det hele tatt!

Sikker på at du snakker om samme routeren? Jeg bruker den til spill, deling av internett og deling av printer. Har aldri hatt problemer med nettverket siden denne kom i hus! (hadde litt problmer med deling av nett tidligere)

Inntrykk teller ikke like mye som erfaring! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg har en SMC Barricade! Den kjører FJELLSTABILT døgnet rundt siden i høsr! Den har aldri klikket, aldri hatt noen problemer i det hele tatt!

Sikker på at du snakker om samme routeren? Jeg bruker den til spill, deling av internett og deling av printer. Har aldri hatt problemer med nettverket siden denne kom i hus! (hadde litt problmer med deling av nett tidligere)

Inntrykk teller ikke like mye som erfaring! :smile:

Selvfølgelig funker de fleste.. hva var poenget ditt? Det er så bra når folk som ikke har opplevd problemer med et produkt utnenver det til "verdens beste" slik med en gang..

Lenke til kommentar

bruker 3com. medfølgende programvare for router-managment fungerer veldig bra. eneste at ruteren mangler 100Mbit-hub. Dette er lanht ifra den billigste ruteren, og tipper at den også er langt ifra den beste. har sett billigere rutere med mange flere funksjoner.

Lenke til kommentar

Har satt opp nærmere 10 nettverk med smc barricade 7004 og 7008. Alle fungerer helt utmerket. Har ikke vært et eneste problem hos noen, og noen har ikke vært nødvendig å reboote engang. De som har den tenker ikke på at den er der i det hele tatt. Den fungerer helt glimrende hjemme hos meg også. Bruker den som printerserver mot en hp deskjet 970cxi, og mot telenor adsl (noe som alle de andre er koblet opp mot også). Mister ingen hastighet. Mange funksjoner, enkelt grensesnitt, og hvis det er feil får en god support.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...