Gå til innhold

kjøp av ny bass

Rebel90

Anbefalte innlegg

skal kjøpe en bass av en kompis for 5000kr...

har ikke hørdt mye om merket fra før og lurer på om noen her har noen gode erfaringer og dele, ettersom jeg ikke stoler helt på han som selger den. (håper du leser dette nå)

Mtd bass, kingston, singlecoil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mtd bassene er legendariske, du finner veldig få av dem. Så du er heldig som har fått tilbud for ein sånn beuty for kun 5000kr.

De stiger i verdi, så det virker som en röverkjöp for din del.

Men har du prövd den, hvis ikke pröv den? Så finner du ut selv hvis du liker den. Liker du å spille på den? og lyden? Isåfall hvorfor ikke?

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Nå er det forskjell på de håndlagede Tobias-bassene og de masseproduserte Kingston-utgavene. Disse er laget i Korea, og de billigste modellene koster neppe så fryktelig mye mer enn 5000 nye her i landet. En 4-strengs Kingston Artist koster 3500 kroner i USA, 5 og 6-strengs utgavene 5-6000. Edit: Men det kommer an på hvilken utgave det er...

MTD importeres så vidt jeg vet av Tre45 i Trondheim. Jeg ville ringt dem og spurt hvor mye en slik er verd.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Nå er det forskjell på de håndlagede Tobias-bassene og de masseproduserte Kingston-utgavene. Disse er laget i Korea, og de billigste modellene koster neppe så fryktelig mye mer enn 5000 nye her i landet. En 4-strengs Kingston Artist koster 3500 kroner i USA, 5 og 6-strengs utgavene 5-6000. Edit: Men det kommer an på hvilken utgave det er...

MTD importeres så vidt jeg vet av Tre45 i Trondheim. Jeg ville ringt dem og spurt hvor mye en slik er verd.

Geir :)

takk så meget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...