FEAR2 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hei. Har eVGA 780i SLI hovedkort http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=96613# og eVGA 8800GTX skjermkort . Vurderer å kjøpe et til:) Men skjermkortet er så stort dekker nesten PCI nummer 2. Lurer på om jeg kan ha andre skjermkortet i PCI nummer 3 eller ikke? Hos levrandøren står at man kan ha opp til tre skjermkort, men jeg synes ikke det blir plass.Med andre ord: Det er dårlig mellomrom mellom PCI-ene. Endret 23. juni 2008 av FEAR2 Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Har svart på din PM men kan svare her i tilfelle det kommer andre som lurer på det samme. Kortet er satt opp slik at dobbel SLI skal kjøres i: Slot 1 som er nærmest CPU. Slot 3 som er nærest PSU. Slot 2, den i midten, kan også brukes til 3-veis SLI men da kan du ikke bruke noen andre kort som f.eks lydkort, spesielt hvis de bygger mye ut. SLI Bridgen til 2-veis SLI passer ikke hvis du har kort i Slot 1 og 3 (2 nærmeste CPU) så du ville ikke kunne bruke denne metoden tror jeg uansett. Lenke til kommentar
Sitech Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kortene plasseres slik: Du bruker den lange SLI bridgen som fulgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja tegningen er helt korrekt. Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ville takke alle sammen. Jeg har snakket med dem der jeg kjøpte hovedkortet (www.netshop.no )og han sa at jeg kan retunere det. Regner med at jeg får penger tilbake. Da blir det nytt hovedkort igjen. Anbefalt? Endret 23. juni 2008 av FEAR2 Lenke til kommentar
Sitech Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Layout på PCI Express portene er standard på alle hovedkort, du finner ikke et hovedkort som det er større plass mellom dem:) Sett kortene som jeg har vist på bildet, som forøvrig er slik kortene skal settes ved bruk av 2 stk. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Bruk lydkortet i den ledige pci porten og kjøp deg en Wifi Dongle som bruker USB. Har en selv, fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå