8086 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (Var litt vanskelig å finne noe relevant forum, så flytt meg gjerne) Prøver å komme i kontakt med folk som kan ta på seg en liten 3d-jobb. Siden jeg selv er på studentbudsjett, så håper jeg på å finne noen andre studenter som vil tjene penger. Problemet er at "feil" folk leser jobbdelen av forumet, og at det er derfor vanskelig å finne noen. Har noen tips til hvor jeg kan finne folk som tar på seg 100$ jobber? Ikke her på forumet nødvendigvis, men engelske sider der folk tilbyr sine tjenester for andre? Har prøvd hele kvelden etter å ha lagt ut ubesvarte annonser i alle jobbseksjonene jeg har kommet over på nettet. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Testet "finn.no"? under tjenester...? kanksje det ligger noe der ra før av:) Lenke til kommentar
8086 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Testet "finn.no"? under tjenester...? kanksje det ligger noe der ra før av:) det er for det meste firmaer som tilbyr sine tjenester. er ikke helt aktuelt med det prisnivaaet naar man selv er student. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Etter å ha kontaktet noen skoler så har jeg funnet ut at det er mange norske 3d-animatører som søker fast/deltidsjobb og frilansoppdrag på 3dhue.com (norsk) og storedyret.com. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Prøv her: http://www.craigslist.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå