Gå til innhold

Bug på tilbake og avbryt funksjonen på N78 (ev. 82 og 96)

Anbefalte innlegg

Har oppdaget en irriterende sak på min N78. Tar med 82 og 96 da programvaren er den samme om jeg ikke tar helt feil.

Anyway, til sakens kjerne: Istedenfor å hoppe ett steg tilbake når jeg trykker på tilbake knappen, så har den en lei tendens til å hoppe ut av programmet og tilbake til utgangspunktet. Fryktelig irriterende, især når GPS'en er programmert og i bruk.

Er dette en kjent problem og noe man kan utbedre selv?

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjer ikke hver gang, men ofte og uavhengig av hvilke prog. jeg bruker (opera mini, gps, verktøy, innstillinger etc.). Poenget er at tilbake-knappen ofte sender meg tilbake til utgangspunktet istedenfor å sende meg kun et steg tilbake. Eksempelvis ved websurfing eller bruk av GPS'en. Selve knappen er også noe "treg" dvs. at den responderer sent i forhold til de andre tastene. Kanskje hele røklet like godt bør sendes inn..?

Endret av arild123
Lenke til kommentar

Trykker du langt ut mot høyre siden når du trykker på tilbake-knappen?

I såfall kan det hende at leggpå/den røde knappen blir med.

Er jo en hal plate (tast) hele greiene.

Ville prøvd det før jeg sendte den inn.

Er enig i det du sier at tilbake-knappen kunne ha vært mer responsiv.

Men funker greit når en blir vandt med det.

Lenke til kommentar

Sett i lys av det jeg forklarte over så skjedde det igjen, men nå i en annen setting.

Meny->verktøy->innstillinger->telefon->nettverk:

Valg av operatør: Sett til automatisk. Forsøk selv om den allerede er innstillt på automatikk.

Hva skjer? Jo, på hodet og ræva ut og tilbake til telefonens utgangspunkt. Slik skal det vel ikke være?

Lenke til kommentar

Er nok sånn det skal være det. Skjer hos meg også, og samme skjer når du endrer aktiv ventemodus av eller på. Er det legg på knappen du er borti samtidig som tilbake knappen vil telefonen ta deg til hovedskjermen igjen, uten å lukke programmene som du hadde oppe(med unntak av java program som feks opera mini som vil lukke) Holder du inne meny knappen i to sekunder, vil telefonen vise hvilke programmer som kjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...