OscarWoHA Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvordan synes du det gikk? Eller gav du opp på et eller annet tidspunkt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg gjorde det, etter extra missionet kom de en blinkende rød tekst på skjermen som sa ; "Congratulations! You have prooven yourself to have no life whatsoever, thank god people like you buy our games - dev. team. " Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Å? Det var jo bemerkelsesverdig. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det gikk fint det, men måtte bruke youtube som hjelp for jeg ga nesten opp etter 4 timer med intens spilling... Men greide det til slutt. PÅ xbox360 har jeg 1000 av 1000 achievements Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det gikk fint det, men måtte bruke youtube som hjelp for jeg ga nesten opp etter 4 timer med intens spilling... Men greide det til slutt. PÅ xbox360 har jeg 1000 av 1000 achievements men så er du nerd da Selger mitt eksemplar av COD 4 til 360 da Live går ut om 2 uker Fikk over 300kr for det Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 både jeg og 3-4 kompiser gikk gjennom det vanskligste rimelig kjapt og greit.. Eneste mission som virkelig var vanskelig var den der du får en haug med airstrikes og skal ned til et ventende helikopter. Spillte forøvrig på PC Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Campaignen på veteran tok ikke så altfor lang tid. Det jævlige er det aller siste oppdraget hvor man er på det flyet! Jobber fortsatt med det. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Joda har klart det, det gikk sånn passe greit, er et par irriterende momenter som at det virker som Fiendene er evig spawnene vis du ikke flytter deg fremover og drar med soldatene dine og at fienden alltid skyter på deg og aldri på soldatene dine, de klager også å kaste granater som lander rett med føttene dine, utrolig irriterende. Har ennå ikke klart fly oppdraget, kanskje vis jeg finner noen klipp på youtube skal jeg se om jeg får det til. Endret 29. juni 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Har gjennomført COD2, 3 og 4 på Veteran. Og må nok si at COD4 blekner i forhold til COD3 på Veteran. I COD3, var det et checkpoint, hvor en skulle storme en bunker, for så å ta i bruk en mortar som var der, for å sprenge en vei-blokkering. Satan, der slet jeg i godt over 1 1/2 time. Utrolig frustrerende, før jeg endelig klarte det.I COD4, hadde jeg alle 1000 GS i løpet av 2-3 dager. Endret 28. juni 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Cod2 var et helvete synes jeg. Fiender spawner jo uendelig virker det som, prøvde å runne det på det vanskeligste, men måtte bare gi opp. Cod4 har jeg klart alt på tho ^^ Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Holder på med det nå.. Det er ikke noe særlig stress hvis du bare har god tid Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Helt til du kommer til et mission hva du har så og så liten tid på deg da blir det stress Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 hehe jo men det meste løser seg med litt aktiv flashbang-kasting Og når du først har prøvd en gang så husker du hvor fiender er også. ps: og hvis du skulle ha ekstremt mye problemer ligger det guides på youtube for de fleste oppdrag tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå