OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355565 er denne med ubuntu? er ganske fersk når det gjelder linux OS'er Lenke til kommentar
ramvi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Nei, den kommer med Xanderos. Men jeg leder utviklingen av Ubuntu Eee som er tipp topp og er optimalisert for maskinen: www.ubuntu-eee.com Endret 1. juli 2008 av ramvi Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Nei, den kommer med Xanderos.Men jeg leder utviklingen av Ubuntu Eee som er tipp topp og er optimalisert for maskinen: www.ubuntu-eee.com Artig at noen porterer ubuntu til Eee. Håper at dette skjer for flere av de små maskinene også. Ser at dere bruker Xfce i ubuntu eee, og det var nettopp det jeg ville foreslå for trådstarter, å bruke xubuntu i stedet for gnomebuntu Hm. Hvilke forskjeller er det mellom xubuntu og ubuntu eee? Jeg regner med at ubuntu eee er strippet litt ned for å ta minst mulig plass på Eee-en? EDIT: Fant plutselig en liten changelog Never mind then Endret 1. juli 2008 av Filthpig Lenke til kommentar
ramvi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nei, den kommer med Xanderos.Men jeg leder utviklingen av Ubuntu Eee som er tipp topp og er optimalisert for maskinen: www.ubuntu-eee.com Artig at noen porterer ubuntu til Eee. Håper at dette skjer for flere av de små maskinene også. Ser at dere bruker Xfce i ubuntu eee, og det var nettopp det jeg ville foreslå for trådstarter, å bruke xubuntu i stedet for gnomebuntu Hm. Hvilke forskjeller er det mellom xubuntu og ubuntu eee? Jeg regner med at ubuntu eee er strippet litt ned for å ta minst mulig plass på Eee-en? EDIT: Fant plutselig en liten changelog Never mind then Vi bruker ikke Xfce. Men det lar seg jo lett installere.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nei, den kommer med Xanderos.Men jeg leder utviklingen av Ubuntu Eee som er tipp topp og er optimalisert for maskinen: www.ubuntu-eee.com Artig at noen porterer ubuntu til Eee. Håper at dette skjer for flere av de små maskinene også. Ser at dere bruker Xfce i ubuntu eee, og det var nettopp det jeg ville foreslå for trådstarter, å bruke xubuntu i stedet for gnomebuntu Hm. Hvilke forskjeller er det mellom xubuntu og ubuntu eee? Jeg regner med at ubuntu eee er strippet litt ned for å ta minst mulig plass på Eee-en? EDIT: Fant plutselig en liten changelog Never mind then Vi bruker ikke Xfce. Men det lar seg jo lett installere.. Hmm, da var jeg nok litt for kjapp på avtrekkeren. Så bare på det ene screenshotbildet, og syntes at det så veldig ut som Xfce. Bare gnome med Xfce-aktig theme, da Hvordan er minnebruken med ubuntu eee? Ønsker å skjemme meg bort med en Eee PC (har egentlig ikke bruk for det;)), men er det mye å hente ved å bruke ubuntu eee fremfor standard ubuntu på en eee, eller er det stort sett lagringsplassen ubuntu eee tar hensyn til? Lenke til kommentar
ramvi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du vil trenge et konfigurasjons-script hvis du vil kjøre Ubuntu (ikke Eee). Svarte akkurat på dette en annen plass så jeg copy/paster det: I would recommend installing Ubuntu Eee AND a configuration script. Ubuntu Eee still doesn't come with all the fixes that's in the script. But Ubuntu Eee stops wifi from being broken when upgrading, it's smaller and comes with Skype. Ellers vil jeg absolutt anbefale en Asus Eee. Så billig som den er, er det umulig et dårlig kjøp Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du vil trenge et konfigurasjons-script hvis du vil kjøre Ubuntu (ikke Eee). Svarte akkurat på dette en annen plass så jeg copy/paster det:I would recommend installing Ubuntu Eee AND a configuration script. Ubuntu Eee still doesn't come with all the fixes that's in the script. But Ubuntu Eee stops wifi from being broken when upgrading, it's smaller and comes with Skype. Ellers vil jeg absolutt anbefale en Asus Eee. Så billig som den er, er det umulig et dårlig kjøp mm, vurderer det hardt. Men jeg har jo allerede to laptoper og halvannen stasjonær, så.. Kanskje dere har klart å bake det scriptet inn i u-eee-installasjonen innen jeg får ut fingern og skaffer en eee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå