ves80 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei, jeg skal kjøpe en enkel MP3-spiller til mine foreldre. Den skal kun brukes til å spille av musikk. Ønsker mulighet for å koble til et eldre stereoanlegg. Må ha et enkelt brukergrensesnitt og store knapper. ( De er ikke vant til å bruke mp3-spillere fra før og har derfor ikke lett for å lære menysystemer, i tillegg greier ikke å trykke hvis det er små knapper). Maks 1500 kr. Noen forsalg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ville sett meg om på QXL etter en gammel ipod video. Så lenge du er der til å overføre sanger så burde den være enkel å bruke, og du kan kjøpe en dockingstasjon med fjernkontroll ganske billig fra kina for litt mer stilmessig og brukervennlig tilkobling til stereo Endret 22. juni 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
ves80 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Hva hvis jeg ønsker å kjøpe en ny spiller? Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 iPod classic. tror den er såvidt over grensa for pris dog. ipod er generelt laget for mindre teknologisk begavede individer - KUN det helt grunnleggende og ikke noe altfor fancy. Derfor bør du gå for en classic, brukt video, nano etc Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg tror nesten ipod vil bli litt for avansert, med tanke på toutch julet og alt. Jeg regner med at de ikke kommer til å ha mer enn et par gb musikk? Da får du en veldig enkel og lett mp3 til langt under 1000 lappen, bare ta deg en tur til elkjøp eller clas ohlson for den sakt skyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå