Vidar Busk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hello Lurte på om noen vet om en plass i Norge hvor man får kjøpt dressjakker/blazere litt utenom det vanlige? Dressjakker med litt mønster og litt mer rocka design? Takk for tips. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Annet mønster enn striper er (heldigvis) sikker vanskelig å få tak i, men Dior Homme har noe korte blazere med ett mye mer rocka snitt enn vanlig.l Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Mener jeg så en i gull-ish på Bertoni, men spesielt "rocka" var det ikke. Du lyser iallefall opp. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Moods of Norway har jo noen freshe. Har noen fra dem selv. Sjekk her.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Moods of Norway har jo noen freshe. Har noen fra dem selv. Sjekk her.. Tacky Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Når man først er ute etter dressjakker utenom det vanlige så synes jeg Moods of Norway er et godt valg. Det er gjennomført tacky i hvert fall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) denne er vell spesiell Endret 19. juli 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Når man først er ute etter dressjakker utenom det vanlige så synes jeg Moods of Norway er et godt valg. Det er gjennomført tacky i hvert fall. Helt klart. Har dog noen som er av det mer nøytrale slaget.. Men dog noe utenom det vanlige =) Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hehe, Moods of Norway har noen veldig tacky dressjakker. Man skiller seg i alle fall ut med noe unikt om det er det som er poenget, men dressjakker med særpreg har jeg aldri vært noen fan av. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er ikke du veldig fan av Moods? Mener du hadde det som forrige forumnavn. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er ikke du veldig fan av Moods? Mener du hadde det som forrige forumnavn. Det var ikke inspirert av klesmerket. Believe it or not. Men jeg likte noen av klærne deres før. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Moods of Norway har mye tacky, men en kompis har faktisk en rimelig kul dressbukse og vest derfra. Mulig den finnes som dressjakke også, men det er ihvertfall denne: Finnes også en dressjakke til den; Fra Autumn/Winter-kolleksjonen 07. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 MoN er veldig Tacky, men det er vel også derfor mange kjøper dem? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Moods of Norway har jo noen freshe. Har noen fra dem selv. Sjekk her.. Yeah, den blå med blomster på er ganske fet Kjøpte den på halvpris til brodern et år tilbake. Men jeg ser så mange fete dressjakker i utlandet, men ingen ting i Norge! Kanskje jeg må innom en Bruktbutikk? xD Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vet, dårlig utvalg i Norge for slikt. Så noen kule i Belgia sist jeg var der, samme i Frankrike. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) MoN er veldig Tacky, men det er vel også derfor mange kjøper dem? Mange er vell litt å ta i, de fleste som kjøper Moods er fjortiser vill jeg tro. Det er som sagt veldig tacky og mainstream. Endret 20. juli 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er faktisk overraskende mange som kjøper Moods =/ Så en tøff blazer fra Ann D på nett her om dagen, skal se om jeg klarer å finne igjen bilde. Hvordan er egentlig utvalg av Ann D på Voga nå? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er nemlig akkurat det det er; overaskende mange som kjøper Moods. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Er nemlig akkurat det det er; overaskende mange som kjøper Moods. Helt ærlig så har Moods mye kule klær. Synes det er bedre å se 2-4 personer etterhverandre med Seile-Inspirerte tskjorter og v halser enn å se 300 guttunger og jenter med DG tskjorter og WESC. Men det er nå bare min mening. Men MoN er en del mainstream ja! Men langt mindre enn andre merker imo.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Moods har mye kult, men mye som er rett og slett tacky.. Men jeg er fan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå