CaStiLLo499 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 hei, jeg har problemer med å installere programmer og spill inn på pc'en min. hver gang jeg prøver å installere ett spill eller program, så får jeg feilmelding som sier: "An error (-5004 : 0x80070005) has occured while running the setup." "please make sure you have finished any previous setup and closed other applications." jeg har lest på nettet (http://kb.calyxsupport.com/kb/article.php?id=394) og det står: "You must clear out the Installshield folder and the Windows Temp folders" det står at jeg må gjøre dette: 1. Double-click My Computer. 2. Open Local Disk (C:) then double-click the Program Files folder. 3. Open the Common Files folder, then delete the Installshield folder. 4. Go back into the Program Files folder, then open the Installshield Installation Information folder. 5. When you find a folder whose name has A2B47 as the last five characters, delete it. 6. Close all Web pages and programs. 7. From the desktop, select Start > Run. 8. In the Open field, enter %temp% and click OK. 9. Delete all the files in this temp folder and reinstall Point. jeg GJØR 1-3... MEN så kommer jeg ikke videre, fordi jeg finner ikke "Installshield Installation Information folder" jeg har windows XP x64 bit... men det problemet har jeg ikke hatt før. HJELP dfgdfgg.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå