Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

02.06.09 18.05 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0001 OSLO

01.06.09 12.02 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Annet / ukjent Tiltak: Returnert

0020 OSLO 01.06.09 10.22 ANKOMMET MOTTAKERLANDET

 

liker ikke den returnert delen, har det på 2 av pakkene mine med kabler

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg dreit litt på draget med en pakke. Denne pakken er egentlig litt personlig ettersom det er en gave til en i familien. Tingen er at jeg har to addresser å forholde meg til. en hjemme på gården og en i storbyen. Den første pakken er helt ok og skulle til storbyen. Den andre inneholder en gave til et familiemedlem, han bor på gården.

 

Følgende ble fylt ut:

Shipping address - unconfirmed

*mitt navn*

*Min bygate, husnummer*

*addresse til gården*

*postnummer til by*

 

Den i bold er feil, jeg er registrert som boende på gården men har hybel i byen. Hvor kommer pakken til å ende opp?

 

PS: Jeg vet at DX normalt sender rekomandert men posten ute på gården er så godt kjent med min familie at det ikke forundrer meg at de henter begge pakkene og at begge blir åpnt førjeg rekker å gjøre noe. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Kronglete skrevet.. Spør om jeg glemte noen detaljer.

Lenke til kommentar
Den i bold er feil, jeg er registrert som boende på gården men har hybel i byen. Hvor kommer pakken til å ende opp?

Umulig å vite. Postens veier er uransakelige. Men er ikke pakkene, uhm..., pakket ennå kan du endre adressen så mye du vil inne på kontosidene hos DX.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt mange pakker fra DX og det har gått veldig bra. Fikk feil vare en gang, men de sendte kjapt en ny riktig vare.

 

Nå skulle jeg bestille noe til min søster et annet sted i Norge.

 

Skrev inn adressen hennes...

 

På paypal-receipten min står det jeg skrev inn.

 

Men DX har skrevet MITT navn og hennes adresse på pakken og kvitteringen som ble sendt på e-post. Noen som har vert borti det samme? Er det jeg som har gjordt noe feil?

 

Fikk svar nå om at jeg burde bare vente en uke til og se...

Lenke til kommentar
02.06.09 18.05 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0001 OSLO

01.06.09 12.02 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Annet / ukjent Tiltak: Returnert

0020 OSLO 01.06.09 10.22 ANKOMMET MOTTAKERLANDET

 

liker ikke den returnert delen, har det på 2 av pakkene mine med kabler

Ring dem ASAP.
Lenke til kommentar
Den i bold er feil, jeg er registrert som boende på gården men har hybel i byen. Hvor kommer pakken til å ende opp?

Umulig å vite. Postens veier er uransakelige. Men er ikke pakkene, uhm..., pakket ennå kan du endre adressen så mye du vil inne på kontosidene hos DX.

Jeg finner ikke ordrenummer på pakken dette gjelder så jeg føler meg litt i saksa. Finner alt jeg trenger på den andre paken, men ikke denne.

Lenke til kommentar
Den funker

 

Takk for kjapt svar :-)

 

 

Vet noen om denne funker i et vanlig sigarettenneruttak og for en "norsk" NDS lite?

sku_24834_1.jpg

 

 

Funker fett den.. Alle ladere de har bør funke i Norge, men hvis det er amerikansk plugg på de (alstå, flate istedet for runde), så trenger du bare å kjøpe en sånn i tillegg..

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Da er min pakke nummer 2 på vei til meg! med en totalpris på rundt 5 dollar :p

Havner vell rett i postkassa denne da tenker eg, ikkje noe sporings nummer på den vertfall.

 

Sporingsnummer får du bare på pakker over 15$ i verdi fikk jeg melding om fra kundestøtte hos dealextreme for et par uker siden.

Lenke til kommentar
Den funker

 

Takk for kjapt svar :-)

 

 

Vet noen om denne funker i et vanlig sigarettenneruttak og for en "norsk" NDS lite?

sku_24834_1.jpg

 

Ja, du ser det står DC12V på den, 12v likestrøm, det er det biler bruker i norge også :)

 

Hvis du tenkte på selve pluggen så tror jeg de er like over hele verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...