Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe noen AA batterier som kan lades, og kansje noen AAA.

Lader også. Noen tips?

Jeg kjøpte disse for ei stund sia:

Gsyuasa Enitime Pre-Charged 750mAh 1.2V Rechargeable NiMH AAA Batteries (4-Pack) (kr 54.03 - $8.39)

Har egentlig bare brukt de i lasern min, men der funker de veldig bra! Varer lenge, lades utrolig kjapt. Også er de av den typen batteri som ikke mister ladinga når de ligger lenge uten å bli brukt. Finnes også som AA og i 2-pack tror jeg. :) Også elsker jeg navnet; EniTime!

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe noen AA batterier som kan lades, og kansje noen AAA.

Lader også. Noen tips?

Jeg kjøpte disse for ei stund sia:

Gsyuasa Enitime Pre-Charged 750mAh 1.2V Rechargeable NiMH AAA Batteries (4-Pack) (kr 54.03 - $8.39)

Har egentlig bare brukt de i lasern min, men der funker de veldig bra! Varer lenge, lades utrolig kjapt. Også er de av den typen batteri som ikke mister ladinga når de ligger lenge uten å bli brukt. Finnes også som AA og i 2-pack tror jeg. :) Også elsker jeg navnet; EniTime!

 

Hehe takk for tipset, men de AA batteriene kostet jo nesten like mye som batterier i norge. 21kr.

 

Noen som har noen andre tips om noen som er billige men ganske gode?

Trenger også en billig baTTeri lader.

Lenke til kommentar

Jo, men dette er ikke vanlige oppladbare batterier, det er såkalte "Low self-discharge NiMH battery". Du har kanskje hørt om Eneloop? Dette er samme greia. De varer sykt lenge i f.eks. kamera som vanligvis sluker batterier og mister ikke oppladningen over tid (så du slipper å huske å lade batteriene før du skal bruke dem). Dette er faktisk veldig billig for sånne batterier. Men hvis du ikke har behov for det, så har DX selvfølgelig også vanlige oppladbare batterier, men de har jeg ikke testa.

Lenke til kommentar
Jo, men dette er ikke vanlige oppladbare batterier, det er såkalte "Low self-discharge NiMH battery". Du har kanskje hørt om Eneloop? Dette er samme greia. De varer sykt lenge i f.eks. kamera som vanligvis sluker batterier og mister ikke oppladningen over tid (så du slipper å huske å lade batteriene før du skal bruke dem). Dette er faktisk veldig billig for sånne batterier. Men hvis du ikke har behov for det, så har DX selvfølgelig også vanlige oppladbare batterier, men de har jeg ikke testa.

Ok, noen andre som har testet de VANLIGE oppladbare batteriene fra DX?

Lenke til kommentar
Dersom jeg bestiller en slik:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18436

Og 4 av denne

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18691

Pluss strips som jeg fikk litt ideer om å kjøpe lengre oppe (Nytt kabinett snart)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2722

 

Koster det totalt over 200. Kan jeg dele det opp i 2 pakker og slippe tollen?

Del opp i så mange ordre du vil...

Har hørt at du kunne kjøpe en lapp som de setter på så de kommer under 200 eller noe? Eller var det en ting ud kjøpte så de ikke satt på prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...