Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at folk gjør god butikk av Dealextreme :p

 

QXL

SciPhone i68+

qxl regner jeg som norske fanklubben til DX, 20% av f.eks data delen er jo bare spam av DX varer til dobbel pris.

 

er endel av de som selger stortsett bare DX varer som har solgt endel også, et par av de er oppe i noen tusen feedbacks som ikke alle legger igjen heller.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Glemte å si at jeg har mottatt min Panic Buttton for ei stund sia! Har skrevet review på DX, gjengitt i spoiler:

 

Price: 4/5

Ease of Use: 5/5

Build Quality: 5/5

Usefulness: 3/5

Overall Rating: 5/5

 

Pros: .

+ Very build quality (matches the somewhat high price, compared to DX standards)

+ Very important, tempting and dangerous looking

+ Works like a charm with this program:

http://www.johnbruin.net/files/usb%20panic%20button.zip

(Try it before you buy, it has a test button.) With this program you can make the button open a image in full screen, play a sound file, shake the screen aka earthquake, trigger next slide in Powerpoint and also execute/open any web page or file (which makes endless opportunities with .bat-files) (also you can select one, any or all of these features)!

 

Cons: .

- Somewhat high price, compared to DX standards

- The cord is a bit short.

92cm (included plug)(that equals 36.22 inch)(buy an extension cable)

- You can't press the button all the way down, it is only pressed like 1mm down with a small cell-phone-button-ish click (this is the only real con)

 

Other Thoughts: .

I use it daily to shut down my computer quick and dirty by slamming the big red button, with a .bat file with the following content:

shutdown -s -f -t 0

This will force shutdown your computer (suppressing any "do you want to save before quitting" and error dialogs).

(To make a .bat-file, open Notepad paste the above command or any other, save as something.bat (-not- something.txt or something.bat.txt).)

 

Bottomline: .

Awesome product! Cool desktop gadget. Can also be useful to for example minimize all windows, shutting down computer, etc.

 

 

Btw, er det flere som opplever at DX er treig og "buggy" for tia? Skulle bestille noe igår, og når jeg la til ting nr.3 i handlekurven var det plutselig bare den ene tingen som lå der. Når jeg hadde fått alt oppi (prøvde mange ganger) så var plutselig prisen halvert av hva den skulle være når jeg var inne i paypal-systemet (så jeg måtte gjøre alt en gang til). Småskummelt ...

Lenke til kommentar

Bestilte 2x av disse: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4313

og disse: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1991

 

Begge tingene ble bestilt samtidig med 3 andre ordre den 16.05. og kom i dag. Synes ikke det er så ille i grunn. Brukte opp alle tingene med en eneste gang og fikk stripset alt jeg eier og har av ting og tang! Disse blir bestilt i 1000-varianten og 2x av de andre raringene for videresalg til bekjente.

Lenke til kommentar

stripsene og borrelåsduppedittene ligger på butikken og vente :D

har 3pakker til på vei fra dx sendt i går samt en fra amentio + en fra netshop så gidder ikke dra hente før alle er fremme siden tildelingen etter postnummer plasserte meg på en butikk 15min utenom min vanlige rute :(

 

synest vi kunne fått en ny supertirsdag snart, trenger nye racks!

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

På et kamera som i utgangspunktet er såpass dårlig, hvorfor investere i en zoom til det i det hele tatt? Uansett kvalitetene på zoomen, blir jo ikke bildene brukbare (til noe særlig) uansett. Jeg vil tro at kameraet ihvertfall trenger en del mer lys med zoomen på, da zooming som en del av sin funksjon begrenser lysmengden som treffer linsen.

Lenke til kommentar
Vill den pakken bli sendt rekomandert og? slik at eg må på post-kontoret og hente den? :p

 

Nei, kun bestillinger på 15 dollar eller mer blir sendt rekommandert.

 

Bestillinger under 15 dollar kommer rett i postkassen. Med unntak av varer som er veldig fysisk store slik at de ikke får plass i postkassen.

Lenke til kommentar
Vill den pakken bli sendt rekomandert og? slik at eg må på post-kontoret og hente den? :p

 

Nei, kun bestillinger på 15 dollar eller mer blir sendt rekommandert.

 

Bestillinger under 15 dollar kommer rett i postkassen. Med unntak av varer som er veldig fysisk store slik at de ikke får plass i postkassen.

 

Ah, veldig bra :)

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem :S

 

Jeg bestillte en pakke fra DX for en stund siden (ble tull siden de ikke hadde varen på lager osv) men uansett nå er den kommet, igår faktisk...

 

Men jeg har ikke fått hente seddel? på sporingen står det at den er ankommet postkontoret men ikke fått henteseddel? Siden den er sendt som rekomandert kan jeg jo ikke hente den med sporingsnummer heller (prøvd før :p) så hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem :S

 

Jeg bestillte en pakke fra DX for en stund siden (ble tull siden de ikke hadde varen på lager osv) men uansett nå er den kommet, igår faktisk...

 

Men jeg har ikke fått hente seddel? på sporingen står det at den er ankommet postkontoret men ikke fått henteseddel? Siden den er sendt som rekomandert kan jeg jo ikke hente den med sporingsnummer heller (prøvd før :p ) så hva skal jeg gjøre?

 

Sjekk sms eller epost. evt. hør med postkontoret.

 

 

edit: leif

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...