Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Da har jeg fått testet den nye laptop laderen min, og den ser ut til å fungere utmerket. Så langt hvertfall. Den er nesten helt identisk med min orginale lader, bare det at den er litt lenger. I tilegg har jeg sendt mail nr.2 i håp om å få tilbake for den andre laderen som gikk i luften.

Noen som faktisk har klart å få refundert for en deffekt vare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde virkelig ikke koblet noe derifra til laptopen min. Spesielt ikke når du allerede har opplevd at et har gått i lufta.

Ser poenget ditt, men jeg har lite lyst å bite i det sure eplet å bestille en original lader til 700,-

Jeg tar mine forhåndsregler. Lar den aldri stå på uten oppsyn. Lar den aldri stå på over natten. Forventer ikke at denne skal leve lenger enn et år likevel. Latopladere er elendige når du skal ha dem med på skolen hver dag. De er dømt til å få brudd på kabelen.

Lenke til kommentar

Pakken min ble sendt fra Hong kong på tirsdag som var, nå i dag er den komt til oslo. Men på sporinga står det; Antatt tollpliktig.

Noe den ikkje er, totalsummen er rundt 120kr.

Så nå må den vell ligge der i flere uker -.-

 

Og sender dealextreme rekomandert? slik at man må på postkontoret og hente pakken?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Pakken min ble sendt fra Hong kong på tirsdag som var, nå i dag er den komt til oslo. Men på sporinga står det; Antatt tollpliktig.

Noe den ikkje er, totalsummen er rundt 120kr.

Så nå må den vell ligge der i flere uker -.-

 

Og sender dealextreme rekomandert? slik at man må på postkontoret og hente pakken?

Ja, det sendes rekomandert :p Selv om tingen får plass i postkassen.

Nå på tirsdag måtte jeg vise legtimasjon for å hente laderen min til 70,-

Lenke til kommentar

da bestilte jeg noe stæsj, hovedsakelig kabler for forlenging ved skifte av pcpult med kabinettet stående litt unna samt fester under plata for stripsing så alt skal legges pent og pyntelig istedenfor kaos som nå :D

 

ny docking siden brodern stakk av med forige, om bra kvalitet så blir det en til samt lengre esata kabler, noen sett en duppeditt for og forlenge esata btw?

 

pakke1

2stk 3.5mm audio skjøtekabel 1,5m

10stk 1,8m usb 2.0 skjøtekabel

1stk 1,8m usb 1-usb2 printerkabel

1stk usb bluetooth dongle m/antenne

 

pakke2

2stk dvi male-male 1,6meter

1stk usb 2.0 to ide 2,5"/3,5"

1stk 2port esata pci bracket

 

pakke3

1stk usb/esata docking for 2,5"/3,5" sata

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Tenkte bare nevne at jeg har nettopp lastet opp første versjon av et nytt DX valuta-script...

Syns jeg så noen nevne at det gamle ikke fungerte lenger..

Dette ligger på github, så hvis det er noe dere vil forbedre så klon, fix, push, pullrequest :)

Evt bare send en patch hvis du ikke gidder å lære git ;)

 

Scriptet er kun testet i Greasemonkey på siste stable firefox.

Foreløpig funksjonalitet er priskonvertering på

* produktdetaljsiden

* invoice-siden

* handlevognsiden

 

Jeg holder også på å implementere konvertering også på produktoversikt/søk, men har litt problemer med å finne en god selector for pris-feltet. (Bruker jQuery i scriptet). Lag gjerne en patch...

 

Skriptet ligger på http://github.com/cwattengard/userscripts/tree/master

 

Når det gjelder kursen så henter scriptet den fra toll-sidene. Så det er tollens gjeldende satser som benyttes.

 

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...