Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Fantastisk... Denne tråden er sticky i denne kategorien du leser i nå:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0

 

I tillegg er det sikkert nevnt 100 ganger i denne tråden.

 

 

Beklager for at jeg ikke har skjønt all bullshitet med toll og MVA da.. Var ikke meninga at det skulle foregå en diskusjon på flere sider heller. Lurte bare på om jeg må betale noe ekstra eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fantastisk... Denne tråden er sticky i denne kategorien du leser i nå:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0

 

I tillegg er det sikkert nevnt 100 ganger i denne tråden.

 

 

Beklager for at jeg ikke har skjønt all bullshitet med toll og MVA da.. Var ikke meninga at det skulle foregå en diskusjon på flere sider heller. Lurte bare på om jeg må betale noe ekstra eller ikke.

Folka er bare lei av det spørsmålet fordi det er blitt stilt 200 ganger i denne tråden

Endret av timb
Lenke til kommentar

Fra tråd på siden: "if you have to plug and unplug your cables frequently, you can leave that plugged in and prevent damaging the connector on your tv/computer/dvd player etc... its also called a connector saver..." Men bortsett fra det: temmelig ubrukelig, ja.

 

Ingen som har tips til blåtann headset fra dx e.l. sider?

Lenke til kommentar

Sendte inn en klage på universal laptopladeren som gikk i lufta for noen uker siden, og i dag fikk jeg svar på mail:

 

"We apologize for the inconvenience caused to you.

 

Since the product are not manufactured or designed by DX, regarding the problem you’re facing to, would you please refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there?

 

If no valued information found, please come back to us again, we will follow up on it.

 

Thank you for your understanding."

 

Noen som skjønner noe av dette?

 

Jeg gikk inn på support. Valgte - Defective / broken items received. Skrev hva som skjedde og la ved et bilde. Bildet var egentlig unødvendig ettersom det ikke er noen ytre skader på laderen. Får jeg nytt produkt eller refundert penger?

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Sendte inn en klage på universal laptopladeren som gikk i lufta for noen uker siden, og i dag fikk jeg svar på mail:

 

"We apologize for the inconvenience caused to you.

 

Since the product are not manufactured or designed by DX, regarding the problem you’re facing to, would you please refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there?

 

If no valued information found, please come back to us again, we will follow up on it.

 

Thank you for your understanding."

 

Noen som skjønner noe av dette?

 

Jeg gikk inn på support. Valgte - Defective / broken items received. Skrev hva som skjedde og la ved et bilde. Bildet var egentlig unødvendig ettersom det ikke er noen ytre skader på laderen. Får jeg nytt produkt eller refundert penger?

 

Det ser ut som de har misforstått deg og de tror at du bare ikke får den til å virke.

Du får prøve å forklare de at den _har_ fungert, men så slapp den magiske blå røyken ut og den ville ikke fungere mer. ;)

 

-C-

Lenke til kommentar

Hmm kjedelig og vente leenge på at varene skal bli pakket....

 

Bestillte en pakke med div ting den 5. Mai altså en uke og en halv uke siden.

 

I pakken var det et par sykkelbriller/solbrilller (22786) og i går stode det at de får de på lager i morgen, er noe dritt det der!

 

Men men så kommer man og ser på prisen så er det jo vært og vente de ekstra dagene da :p

Lenke til kommentar

Da har jeg fått den første pakken med varer. Bestilte varer i to forskjellige pakker samme dag, den ene med bulkrate, den andre uten. Den med bulkrate fikk jeg i dag, ti dager etter, ikke dårlig det :)

 

9 LED Flashlight 20000mcd 2-pack

Har bare prøvd den ene til nå, har ikke batterier til den andre og gidder ikke bytte. Men føler det absolutt er et bra kjøp.

Anbefales

 

Jet 1300-C Butane Lighter

Ikke prøvd enda, har ikke kjøpt gass enda, spør om du vil vite mer.

 

3-in-1 15+1 3xAAA Flashlight (10 White LED - 5 UV LED - Red Laser)

Artig sak, lyser omtrent like mye som to-pakken over her, men har tross alt både UV og laser.

Anbefales

 

8x20 3-IN-1 Monocular Microscope

Denne overrasket meg. Tenkte at mikroskopet kom til å suge, men det er faktisk overraskende bra. Er selvsagt ikke i nærheten av et skikkelig mikroskop, men kan være artig å ha med seg ut i marken. Også er det selvsagt i tillegg monocular, ikke sikker på det norske ordet. Lite nok til å putte i lomma, eneste minuset er greia du må bruke for å få mikroskop funksjonen, kan være litt klumsete å få med seg, og kan nok være lett å ødelegge om man er uheldig/uforsiktig.

Anbefales, min favoritt

 

Mini Lightsabre LED Keychain (4*AG3)

Just for laughs.

 

 

Si fra om det er noe, send pm, er ikke alltid innom tråden her.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...