Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Eg fekk tilsendt ein ny 4x4-kube når eg sendte melding med bilder. Va utruleg greitt!

Edit: Fekk selvfølgelig heilt nytt produkt sjølv om det berre var nokon små deler som var øydelagte. Den kosta 10usd btw.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har en DOA-vare så må du sende inn bilder av enheten, samt pakken. Når du har gjort det så skal du forhåpentligvis kunne få en ny uten problemer.

Er det ikke en DOA-vare så må du sende inn varen, er kravet berettiget så får du dekket postutgifter og får ny vare.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

5 uker fra bestilling til levering er for lenge. Var klar over at det kunne ta tid men så lang tid. Synes å at de kunne ha sendt alt i samme pakken. Nå risikerer jeg 210kr i toll igjen.

420kr i toll for varer som koster 500 er horribelt. Vet at det ikke deal extreme sin feil men.

 

Kundeservicen brukte 5-6 dager på å svare meg når jeg etterlyste de 2 restrerende tingene.

Nei dette er for dårlig...

Lenke til kommentar

Tull og tøys, dette er noe du må regne med når du handler derfra. Og når du attpåtil er dum nok (eller ikke vitende om tollgrensa) til å bestille varer for så mye så er det ikke rart du føler du har gjort en dårlig handel.

Grunnen til at Dealextreme sendte i flere pakker var så du skulle slippe og vente. Jeg bestilte en del gjenstander 15.03 og mottok i dag siste varen, en limpistol som det tydeligvis var vanskelig å få tak i. Men jeg klager ikke, fordi jeg vet at det jeg får fra Dealextreme stort sett fungerer og ikke er vits å klage på.

 

Det at kundeservice bruker lang tid på å svare er et kjent problem, men ikke noe som gjør at jeg har grunn til å klage. Stort sett får man fungerende gjenstander, og de gangene man får noe annet er det ikke værre enn å klage og se hva de gjør.

Du må justere ned forventningene dine og leve med realiteten. Anbefaler deg å bestille igjen, men har du hastverk velger du EMS express.

Fikk i dag Wireless Optical Mouse. Funker knall :woot:

Fikk en fin liten limpistol som så ut som den ikke fungerte, men DealExtreme overrasker igjen.

Rart i grunn hvor tynn kinaplasten og arkene er. Du merker det på oppdelte ordre og arket du får med.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Kundeservicen brukte 5-6 dager på å svare meg når jeg etterlyste de 2 restrerende tingene.

Nei dette er for dårlig...

 

Har vært borti norske butikker som bruker minst like lang tid på å svare. Og det er heller ikke billigbutikker.

 

Du hadde risikert toll uansett om de sendte alt i en pakke. Faktisk større risk også, fordi pakken ville blitt større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...