Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig rart, ingen av de kablene jeg mottok greier å lade telefonen.

~ Mortis360

Enkelte av kablene på dealextreme er ikke til å stole på, men jeg har et par ipod-kabler derfra som jeg vet skal fungere, lader også iphone og lignende.

Det er en stund siden jeg kjøpte de så kvaliteten kan være annerledes, men jeg opplever de som greie.

Her har du en fin liten link til mine kabler :)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.600

Lenke til kommentar

Idag gikk DX universal laptopladeren min i luften under norsk tentamen. Skikkelig festlig. Et kraftig poff og hele vegguttaket ble ubrukelig. Nå er det en løs dings inni laderen, og den er ubrukelig. Glad for at jeg var koblet i vegguttak, og ikke i den padden hvor alle de stasjonære maskinene er koblet til :p

Endret av Teac
Lenke til kommentar
HAHAHA!! :p

Festlig at noe sånt skulle akkurat skje på tentamen ^^ :p

Ja, den har liksom fungert relativt greit i 2 uker nå. Så skjer det såklart under tentamen. Nytter ikke å bestille inn en ny heller. Neste tentamen neste uke.

Lenke til kommentar

Det eneste som tar tid når man bestiller fra DX er før de skal sende den (f.eks at de ikke har varen på lager osv) .. Men når de først har sendt den går det jævlig sjappt.. Min ble sendt 21. april fra hong kong, var i Norge den 22. , også lå det hentelapp i posten den 24. :D.. Det har gått så fort på begge 2 pakkene jeg har bestillt derifra.. Den forrige pakka for noen uker siden, og den kom også på 4 dager fra den var shipped :p

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Kanskje du kan opplyse oss andre her hvor på siden den er å finne?

Mens du er i gang tror jeg andre kjøpere ville være glad om du hadde skrevet en liten notis i forumet uten å overdrive.

(viktig for at advarselen taes seriøst.

Denne laderen gikk i luften. Hele stikkontakten sluttet å virke. Vet ikke om den fikk varige men. Virket som om sikringen inni laderen ble ødelagt. Nå er det liksom en liten ting inni laderen som beveger seg når jeg løfter den. Vil fraråde folk om å kjøpe denne.

Lenke til kommentar
Den her må vel være kødd?

3.5" Touch Screen Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone with Shaver

Hvis ikke så må det være en av de merkeligste kombinasjonene av funksjoner jeg har sett. Kan jo sies å være litt praktisk og, men jeg ville ikke brukt mobilen min som barbermaskin..

Haha, vill stille meg litt skeptisk til den der ja.

Snart får jeg vel prøve ut DX selv, er noen små ting derfra som ville vært ganske kjekke å ha!

USB kabelforlengere, SATA kabler, kjøler til skjermkort og noe adapter saker..

Lenke til kommentar

Det er absolutt kompensasjon for ødelagte produkter, ihvertfall billige. Kjøpte en minihøyttaler, hvor forlengningsledningen som fulgte med, men ikke sleve høyttaleren, var ødelagt. Sa ifra, og såvidt jeg har forstått er en helt ny høyttaler på vei! :)

De sendte meg også en ny vare når jeg hadde mottatt feil vare.

Generelt veldig imponert over kundeservicen! DX ftw!

Edit: Se også her: http://help.dealextreme.com/Default.aspx?P...alExtremecom_23

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...