Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdens billigste nettbutikk. Hvorfor? Kanskje fordi den ligger i Hong kong og selger flere uorginale piratvarer som om de var ekte vare? Skulle kjøpe en DSTT flash kort til Nintendo DS og fant billigst pris på Dealexstreme. Sammenlignet det utrolig billige kortet med hjemmesiden til produsenten av DSTT og så at kortet var en forfalsking. Produsenten av kortet hadde en liste over forfalskede produkter slik at forbrukerne kunne sjekke om de kjøpte ekte vare.Det virker som det florerer av billige kopier av elektriske dupeditter i Kina. Til og med nettbutikken til konsollguiden i norge har solgt dette piratkortet i den tro at det var ekte. Dette ble oppdaget og kundene fikk bytte uorginalt kort med ekte vare

Lenke til kommentar
Gjør det noe om jeg registrerer meg en paypal konto som sier at jeg er 19 år sånn at det går å lage en konto siden det ikke går siden jeg bare er 15. Og får det noe konsekvenser hvis jeg gjør det og bestiller en vare?

Greit nok at du får en PayPal-konto, men hvordan skal du bruke den? Har du Visa?

Ja, jeg har visa Elektron. Det funker vel?

Lenke til kommentar

Ja, men med PayPal kan man også overføre penger fra nettbank.

Bankkort og nettbank har ikke noe med hverandre å gjøre..

Man kan ha nettbank uten å ha bankkort (visa eller electron) og omvendt uavhengig av hverandre.

Endret av timb
Lenke til kommentar
Men burde det ikke gå an å legge over penger fra et Visa electron kort fra nettbank til din paypal konto?

Pengene ligger ikke på kortet. Pengene ligger på kontoen som kortet er knyttet opp til.

Det går fint an å overføre penger fra kontoen (via nettbank) til din PayPal-konto. Jeg gjør dette selv hele tiden.

Lenke til kommentar
Verdens billigste nettbutikk. Hvorfor? Kanskje fordi den ligger i Hong kong og selger flere uorginale piratvarer som om de var ekte vare? Skulle kjøpe en DSTT flash kort til Nintendo DS og fant billigst pris på Dealexstreme. Sammenlignet det utrolig billige kortet med hjemmesiden til produsenten av DSTT og så at kortet var en forfalsking. Produsenten av kortet hadde en liste over forfalskede produkter slik at forbrukerne kunne sjekke om de kjøpte ekte vare.Det virker som det florerer av billige kopier av elektriske dupeditter i Kina. Til og med nettbutikken til konsollguiden i norge har solgt dette piratkortet i den tro at det var ekte. Dette ble oppdaget og kundene fikk bytte uorginalt kort med ekte vare

Jeg ser ikke problemet. Vis det funker, hva så?

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet. Vis det funker, hva så?

Når du sier at konsollguiden i Norge har solgt det i den tro at det er/var originalt forstår du kanskje at det ikke alltid er like lett å vite om det er originalt eller ikke? DX har i noen saker gjort det samme (oppgitt at det er originalt når det ikke er det), og da har de etter det jeg har lest på forumet ordnet opp etter seg. Uansett: Du drar ikke på Dealextreme for å handle originalvarer. Der handler man billige HDMI-kabler, overganger, plugger osv. Ja, slike ting hvor kvalitet og originalitet ikke spiller noen rolle. Slike ting de selger i Norge som er prikk like og fra samme plass (Kina) til 10-20 ganger prisen. Skal du ha originalt og sikkert anbefaler jeg deg å ta turen til f.eks. www.mymemory.com. Prisene er heller ikke så ille der. 180 spenn for 16GB Sandisk minnepenn levert rett hjem i postkassta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...